| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używane Subaru Legacy IV: "oesowa" limuzyna

Używane Subaru Legacy IV: "oesowa" limuzyna

Subaru to nie tylko Impreza. Entuzjaści marki dobrze znają też model Legacy - wygodną limuzynę o sportowym zacięciu. Jak sprawuję się używane Subaru Legacy IV?

Subaru Legacy od początku swojego istnienia było modelem, który adresowany był do starszych entuzjastów marki, ceniących ją za wysokie walory trakcyjne i pewne prowadzenie. Stały napęd na wszystkie koła oraz silniki typu bokser, zapewniające niższe położenie środka ciężkości pojazdu, zapewniły autu uznanie i niepowtarzalny charakter. Czwarta generacja Legacy, przez wielu uznawana za najpiękniejszą wersje tego modelu, produkowana była w latach 2003-2009. W 2006 roku samochód został poddany modernizacji. Jego następca nie zyskał entuzjastycznych opinii (zwłaszcza pod względem stylistyki), dlatego wielu kierowców zamiast najnowszej wersji Legacy, poszukuje jej poprzednika.

Nadwozie Subaru Legacy IV

Subaru Legacy IV występowało w dwóch wariantach nadwozia. Każde z nich wyróżnia się dynamiczną, a zarazem bardzo elegancką linią nadwozia. Sedan oferuje bagażnik o pojemności 433 l, natomiast kombi 459 l. Nadwozie jest nieźle zabezpieczone przed korozją, a ewentualnych ognisk rdzy należy szukać w okolicach nadkoli i tylnego zderzaka oraz na poszyciu pomiędzy tylnym kielichem a błotnikiem.

Wnętrze Subaru Legacy IV

Zewnętrzne wymiary Subaru Legacy IV sugerują, że oferuje ono wręcz przepastne wnętrze. Niestety po zajęciu miejsca w kabinie okazuje się, że to tylko złudzenie. Miejsca wystarczy dla czterech dorosłych osób. Pod względem wyposażenia Subaru trochę zaskakuje, zwłaszcza jeśli chcemy go porównywać do aut takich jak Honda Accord czy BMW serii 3. Z jednej strony wiele egzemplarzy posiada dwustrefową klimatyzację, nawigację GPS, panoramiczny dach czy 6 poduszek powietrznych, a z drugiej strony, zaskakuje archaiczny komputer pokładowy (brak min. wewnętrznej temperatury, informacji o kolejnym przeglądzie, teoretycznego zasięgu), nieharmonijnie pracująca klimatyzacja (albo za intensywnie albo zbyt delikatnie) czy brak obsługi technologii Bluetooth do łączności z telefonem komórkowym. Należy też zdawać sobie sprawę, że we wnętrzu Legacy jest znacznie głośniej niż sugerowałaby na to cena czy segment auta. Przeszkadza przede wszystkim wyraźnie słyszalny szum powietrza, pojawiający się już przy prędkości ok. 140km/h (wina m.in. drzwi bez ramek okiennych). Także standardowe fotele nie wszystkim przypadną do gustu pod względem komfortu. Podobać się może za to projekt deski rozdzielczej i czytelne jej rozplanowanie. Materiały do jej wykończenia są niezłej jakości, ale lakier użyty do jej malowania ma tendencję do ścierania się.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Wojewódka i Wspólnicy Sp. k. Kancelaria Prawa Pracy

Warszawska kancelaria specjalizująca się wyłącznie w pomocy pracodawcom w zakresie zbiorowego i indywidualnego prawa pracy oraz świadczeń pracowniczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »