Firmy korzystają z leasingodawców, których już znają
Po zachęceniu potencjalnego przedsiębiorcy do korzystania z leasingu, leasingodawca może pozyskać stałego i lojalnego klienta. Potwierdzają to dane z badania PMR na zlecenie BZ WBK Leasing – firmy z segmentu MŚP wykorzystujące leasing w 87% przypadków planują dalsze korzystanie z tej formy finansowania u tego samego leasingodawcy – aż 90% wskazań.
- Atrakcyjność oferty to oczywiście cena, ale także, jeśli nie głównie, jakości obsługi klientów. Dla przedsiębiorców ważne jest bowiem co otrzymają w pakiecie od firmy leasingowej, co można określić najprościej wartością dodaną do umowy. Do tych elementów zalicza się przede wszystkim otwartość, uprzejmość i przygotowanie merytoryczne doradców, czas reakcji na ew. zapytania i wątpliwości klientów, czy też otwartość na negocjacje warunków umowy. – stwierdza Daniel Mrozek, Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży BZ WBK Leasing. – Jeśli Klient zdecyduje się pozostać z dotychczasowym leasingodawcą, to stanowi to potwierdzenie wysokiej jakości i zaufania w ramach obecnej współpracy - czy to bezpośrednio z firmą leasingową, czy też bankiem oraz doświadczenia innych osób, które mogą przyszłym leasingobiorcom doradzić lub polecić najbardziej atrakcyjną obsługę w tym zakresie. Zauważamy, że w wyborze pierwszego leasingodawcy coraz bardziej istotne znaczenie dla przedsiębiorców ma szeroka oferta produktów finansowych jakie oferuje nie tylko sama firma leasingowa, ale podmioty z nią powiązane. Stąd też zakładamy, że rosnąć będzie atrakcyjność wśród przedsiębiorców ofert firm leasingowych działających w ramach grup bankowych posiadających również atrakcyjny wachlarz dodatkowych usług finansowych dla firm. – dodaje.
Źródło: Materiały prasowe BZ WBK Leasing
reklama
reklama