reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Triggo: współpraca z Giugiaro i plan wejścia na rynek chiński

Triggo: współpraca z Giugiaro i plan wejścia na rynek chiński

Polska firma Triggo pochwaliła się planami na przyszłość. Marka rozpoczęła współpracę z Giugiaro i chce zaistnieć w Chinach.

Triggo ramię w ramię z Giugiaro

Pierwsza z dobrych informacji dotyczy nowego partnera Triggo. Tym zostało właśnie studio Giugiaro. Włoska firma stylistyczno-inżynieryjna ma w swoim portfolio pracę na rzecz takich gigantów rynku motoryzacyjnego jak Alfa Romeo, Lamborghini, Maserati, VW, Seat czy Fiat. Teraz razem z polską firmą będzie opracowywać wersję miejskiego samochodu elektrycznego dedykowanego klientowi chińskiemu.

Nawiązanie współpracy z ItalDesign-Giugaro to bardzo dobra wiadomość dla projektu Triggo, stanowiąca krok milowy w jego rozwoju. Zainwestowaliśmy dotąd znaczne środki i wysiłek w zabezpieczenie praw własności intelektualnej na rynku chińskim, a nasz partner ma szerokie relacje z największymi tamtejszymi producentami. Priorytetem jest sprzedaż licencji Triggo na ten ogromny, ale wysoko stawiający poprzeczkę rynek. W drugiej kolejności chcemy wdrożyć produkcję OEM na rynki Azji Południowo-Wschodniej - ItalDesign opracuje wersję Triggo dedykowaną temu obszarowi. Liczymy, że podjęta współpraca doprowadzi do szybkiej ekspansji naszego wyjątkowego rozwiązania na kontynencie azjatyckim - mówi Rafał Budweil, Prezes Zarządu Triggo S.A.

Triggo: co udało się zrobić do dziś?

Triggo S.A. w połowie 2020 roku zakończyło prace projektowe nad wersją Triggo gotową do komercjalizacji na rynkach europejskich. To pozwoliło przejść do kolejnych etapów rozwoju projektu, m.in. intensyfikacji rozmów z podmiotami zainteresowanymi dystrybucją pojazdu w UE, rozpoczęcia procesu badań homologacyjnych, prowadzonych przez Przemysłowy Instytut Motoryzacji oraz budowy założeń procesu produkcyjnego w kraju.

W ostatnich miesiącach mimo zaistniałych utrudnień, spółka rozpoczęła rozmowy o współpracy z międzynarodowymi brandami motoryzacyjnymi. Potencjalni partnerzy są zainteresowani wejściem w szybko rozwijające się obszary nowej, ekologicznej mobilności miejskiej.

Źródło: Materiały prasowe Triggo

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Triggo: współpraca z Giugiaro i plan wejścia na rynek chiński
Triggo: współpraca z Giugiaro i plan wejścia na rynek chiński

Czas pracy 2020. Planowanie, rozliczanie i ewidencja59.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Iwona Kowalska-Matis

Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama