| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Dealerzy nie rozumieją potrzeb młodego pokolenia? Pierwsze takie badanie w Polsce

Dealerzy nie rozumieją potrzeb młodego pokolenia? Pierwsze takie badanie w Polsce

Badanie na próbie ponad 100 tys. osób przeprowadzone na rynku dealerskim wykazało, że młodzi konsumenci, korzystający ze smartfonów, bywają marginalizowani przed sprzedawców samochodów. To duży błąd! Najlepiej młodymi ludźmi opiekują się pracownicy Opla, najgorzej niemieckich marek premium.


◀ powrót do artykułu

foto: MondayNews.pl

Dealerzy nie rozumieją potrzeb młodego pokolenia? Pierwsze takie badanie w Polsce

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krajowy System Usług

(KSU)

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »