| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Fiat Fullback - nowy pick-up na rynku!

Fiat Fullback - nowy pick-up na rynku!

Fiat Fullback to nowy pick-up, adresowany do osób poszukujących samochodu nie tylko do pracy, ale i na co dzień. Auto powstało we współpracy z koncernem Mitsubishi. Czym charakteryzuje się ten model?

Fiat Fullback - nowy pick-up

Fiat Fullback to odpowiedź włoskiego producenta auta na dużą popularność samochodów z nadwoziem pick-up na Bliskim Wschodzie czy w Afryce. W Polsce tego typu samochody także są często spotykane na drogach, głównie ze względu na ulgi podatkowe (które po ostatnich zmianach przepisów nieco osłabiły pozycję pick-upów).

Fullback adresowany jest do klientów biznesowych, którzy potrzebują auta nie tylko do pracy, ale i na co dzień. Cechuje go wszechstronność i duża sprawność w terenie. Klasyczna sylwetka w połączeniu z elementami typowymi dla włoskiego designu może się podobać. Wygląd wnętrza uzależniony jest od wybranej wersji wyposażenia. Klient ma do wyboru dwa warianty. Pierwszy oferuje funkcjonalną deskę rozdzielczą z wbudowanym radiem, odtwarzaczem CD i MP3, Bluetooth i wygodne fotele pokryte materiałową tapicerką. Drugi wyróżnia m.in. dwukolorowa czarno-srebrna deska rozdzielcza i skórzana lub materiałowa tapicerka foteli.

Fiat Fullback - silniki

Pod maską Fiata Fullbacka pracuje dieslowski motor 2.4 z turbodoładowaniem i zmiennymi fazami rozrządu. W zależności od wersji ma moc 150 lub 180 KM i moment obrotowy sięgający 430 Nm. Blok silnika wykonany jest z aluminium, a turbosprężarka posiada zmienną geometrię kierownicy. Z silnikiem współpracować może 6-stopniowa, manualna skrzynia biegów lub pięciobiegowy automat.

Bardzo mocno stroną Fiata Fullbacka jest jego napęd 4x4. Za pomocą elektronicznego selektora wyboru trybu jego pracy EASY SELECT, kierowca może ustawić stały napęd 4x4 lub automatycznie dołączany. Napęd dołączany jest dostępny w wersjach SX i ma trzy tryby wyboru napędu: „2H” (jazda szosowa) napęd tylko na tylną oś, „4H”, dostępny do prędkości do 100 km/h, rozdziela moment obrotowy pomiędzy przednią a tylną oś, zapewniając bezpieczną jazdę na śliskiej nawierzchni, „4L” jazda z włączonym reduktorem (zmniejszenie prędkości na rzecz zwiększenia momentu obrotowego) stosowany w ekstremalnych warunkach off-roadowych.

Zobacz też: Test Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak : ze wsi do miasta bez kompleksów!

Stały napęd 4x4 jest dostępny w najwyższej wersji wyposażenia LX z elektronicznie sterowaną blokadą centralnego mechanizmu różnicowego, która rozdziela moment obrotowy pomiędzy koła w czasie rzeczywistym w zależności od warunków drogowych i prędkości. Dostępne są 4 tryby napędu. Oprócz wyżej wymienionych trybów „2H” i „4H”, mamy do wyboru tryb „4HLc” z blokadą centralnego dyferencjału, który rozdziela równomiernie moment obrotowy pomiędzy obie osie, dla polepszenia trakcji na śniegu, piasku i błocie.  Ostatni tryb „4LLc” nie tylko blokuje centralny dyferencjał, ale również aktywuje reduktor w celu zwiększenia momentu obrotowego w ekstremalnych warunkach off-roadowych. Niezależnie od wybranej wersji, Klienci mogą doposażyć samochód w blokadę tylnego dyferencjału, aby zminimalizować poślizg kół napędowych tylnej osi w czasie jazdy terenowej.

Czytaj także

Data publikacji:

Aktualizacja: 20.06.2016

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

Fiat Fullback 2016
Fiat Fullback 2016

VAT 2020. Komentarz199.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

dr Katarzyna Kalata

Doktor nauk prawnych specjalizujący się w ubezpieczeniach społecznych i prawie pracy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »