reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test: Volkswagen Golf VI: co dziś znaczy 1,4?

Test: Volkswagen Golf VI: co dziś znaczy 1,4?

Najnowszy Volkswagen Golf z silnikiem TSI o mocy 160 KM jest nie tylko praktyczny, ale i dynamiczny. Auto sprawdzi się zarówno jako pojazd rodzinny, jak i środek transportu dla młodej osoby. W naszym teście Volkswagena Golfa 1,4 TSI sprawdzamy czy downsizing w wydaniu Volkswagena ma sens.

Wnętrze/wyposażenie

Kolejnym elementem, który istotnie zmienił się na przestrzeni kilku lat to wyposażenie aut kompaktowych. Lista opcji zawiera tak wiele pozycji, że trudno znaleźć dwa tak samo wyposażone egzemplarze (chyba, że spotkamy najtańsze wersje).

Zobacz też: Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Uroczy… Volkswagen?

Wnętrze auta to wzór ergonomii. Wszystkie mechanizmy i systemy obsługuje się intuicyjnie, a materiały użyte do wykończenia kokpitu sprawiają wrażenie solidnych. Szeroki zakres regulacji niezwykle wygodnych foteli pozwala każdemu zająć optymalną pozycję za bardzo dobrze leżącą w dłoniach wielofunkcyjną kierownicą. Testowany egzemplarz to najbogatsza wersja Hihgline, doposażona w Bi-ksenonowe reflektory z funkcją doświetlania zakrętów, wymagającym dopłaty systemem radiowym oraz czujnikami parkowania.

Podsumowanie i cena

Testowany Volkswagen Golf VI generacji nieco zwodzi klientów klasycznymi liniami nadwozia, jednak pod jego karoserią kryje się nowoczesny turbodoładowany silnik i cała masa najnowszych technologii.

Sukces sprzedażowy niemieckiego kompaktu polega na tym, że jego grupa docelowa jest niezwykle szeroka. Jeśli ktoś lubi klasycznie linie nadwozia, dobrze wykonane wnętrze i dodatkowo ceni możliwość czerpania przyjemności z jazdy to powinien poważnie zastanowić się nad zakupem Volkswagena Golfa VI.

Ceny Volkswagena Golfa VI 1,4 TSI 160 KM w wersji Highline startują od 77 990 złotych.

Dane techniczne

Długość: 4199 mm

Szerokość: 2048 mm

Wysokość: 1480 mm

Rozstaw osi: 2578 mm

Masa: 1271  kg

Pojemność bagażnika: 350 litrów

Pojemność bagażnika po złożeniu siedzeń: 1305 litrów

Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna

Napęd: przód

Typ silnika: turbobenzyna z kompresorem

Liczba cylindrów: 4

Pojemnośc silnika: 1390 ccm
Moc silnika: 160 KM/5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 240 Nm/2000 obr/min

Prędkość maksymalna: 220 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 8 sekund

Zużycie paliwa: 8,1/5,2/6,3 (miasto/trasa/średnia)

Test zderzeniowy – wynik ogólny: 5 gwiazdek (EuroNCAP)

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Fotele Volkswagena Golfa VI są bardzo wygodne i zapewniają odpowiednie podparcie boczne. Fot. Volkswagen
Fotele Volkswagena Golfa VI są bardzo wygodne i zapewniają odpowiednie podparcie boczne. Fot. Volkswagen

Testowany Volkswagen Golf VI był wyposażony w dotykowy wyświetlacz i dwustrefową klimatyzację automatyczną. Fot. Volkswagen
Testowany Volkswagen Golf VI był wyposażony w dotykowy wyświetlacz i dwustrefową klimatyzację automatyczną. Fot. Volkswagen

Opcjonalne felgi aluminiowe wymagają dopłaty. Volkswagen Golf VI Fot. Volkswagen
Opcjonalne felgi aluminiowe wymagają dopłaty. Volkswagen Golf VI Fot. Volkswagen

W tylnej części kabiny pasażerskiej Volkswagena Golfa VI bez problemu mogą podróżować trzy dorosłe osoby. Fot. Volkswagen
W tylnej części kabiny pasażerskiej Volkswagena Golfa VI bez problemu mogą podróżować trzy dorosłe osoby. Fot. Volkswagen

Wszystkie elementy wnętrza Volkswagena Golfa VI sprawiają wrażenie solidnych i trwałych. Fot. Volkswagen
Wszystkie elementy wnętrza Volkswagena Golfa VI sprawiają wrażenie solidnych i trwałych. Fot. Volkswagen

Deska rozdzielcza Volkswagena Golfa VI jest wykonana z dużą dbałością o szczegóły. Fot. Volkswagen
Deska rozdzielcza Volkswagena Golfa VI jest wykonana z dużą dbałością o szczegóły. Fot. Volkswagen

Klacyczna linia Volkswagena Golfa VI przypadnie do gustu fanom poprzednich generacj auta.  Fot. Volkswagen
Klacyczna linia Volkswagena Golfa VI przypadnie do gustu fanom poprzednich generacj auta. Fot. Volkswagen

Wskaźniki Volkswagena Golfa VI są czytelne i przejrzyste. Fot. Volkswagen
Wskaźniki Volkswagena Golfa VI są czytelne i przejrzyste. Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf VI może być wyposażony w światła LED do jazdy dziennej. Fot. Volkswagen
Volkswagen Golf VI może być wyposażony w światła LED do jazdy dziennej. Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf VI jest dostępny zarówno z silnikami benzynowymi jak i diesla. Fot. Volkswagen
Volkswagen Golf VI jest dostępny zarówno z silnikami benzynowymi jak i diesla. Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf VI nie zachwyca pojemnością bagaznika, ale składane oparcia siedzeń mogę znacznie powiększyć możliwości przewozowe auta. Fot. Volkswagen
Volkswagen Golf VI nie zachwyca pojemnością bagaznika, ale składane oparcia siedzeń mogę znacznie powiększyć możliwości przewozowe auta. Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf VI konstrukcyjnie bazuje na Golfie V generacji. Fot. Volkswagen
Volkswagen Golf VI konstrukcyjnie bazuje na Golfie V generacji. Fot. Volkswagen

Tylne lampy Volkswagena Golfa VI zostały wykonane w technologii LED. Fot. Volkswagen
Tylne lampy Volkswagena Golfa VI zostały wykonane w technologii LED. Fot. Volkswagen

Volkswagen Golf VI jest liderem sprzedaży w klasie kompaktów. Fot. Volkswagen
Volkswagen Golf VI jest liderem sprzedaży w klasie kompaktów. Fot. Volkswagen

INFORLEX Twój Biznes Covid-19 i tarcza antykryzysowa98.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Magda Judejko

Prawnik, Inspektor ds. Ochrony Danych Osobowych, PM

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama