reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Transport > Czy armator morski może być operatorem intermodalnym i konkurencją dla spedycji?

Czy armator morski może być operatorem intermodalnym i konkurencją dla spedycji?

Odpowiedzią na potrzeby klientów jest oferta połączenia kolejowego jako przedłużenie transportu morskiego. Dzięki temu można otrzymać swoje kontenery od armatora w dogodnej dla siebie lokalizacji.

Rozwój transportu intermodalnego uwarunkowany jest aktualnymi tendencjami na rynku logistycznym. Współczesny transport cechuje chęć optymalizacji łańcuchów dostaw, a tym samym próba redukcji kosztów oraz towarzysząca mu coraz częściej troska o środowisko naturalne. Odpowiedzią na te potrzeby jest oferta połączenia kolejowego jako przedłużenie transportu morskiego. Dzięki temu klienci mogą otrzymać swoje kontenery od armatora w dogodnej dla siebie lokalizacji.

Dynamiczna sytuacja gospodarcza wymusiła na przedsiębiorcach konieczność wdrażania efektywnych rozwiązań. Założeniem aktywności zmierzających w tym kierunku było dążenie do utrzymania wysokiego poziomu usług, bez konieczności zwiększania kosztów. Odpowiedzią na tego rodzaju potrzeby okazał się również transport intermodalny, którego operatorem może być również armator.

Jak to robią w Maersk Line?

Na przykład Klienci naszej firmy mają możliwość skorzystania z dwóch połączeń kolejowych: Maersk Amber Express i Maersk Baltic Express, zintegrowanych z transportem morskim. Wierzymy, że przy wykorzystaniu składów całopociągowych transport intermodalny może być konkurencyjny i przejąć znaczną część ładunków od dalekobieżnego transportu drogowego. Odpowiednie połączenie różnych środków transportu przynosi ewidentne korzyści już od początku inwestycji.

reklama

Czytaj także

Autor:

Prezes zarządu i szef regionu Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry)

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Thomas Bagge, Prezes zarządu i szef regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Maersk Polska Sp. z o.o.
Thomas Bagge, Prezes zarządu i szef regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Maersk Polska Sp. z o.o.

Maersk Baltic Express
Maersk Baltic Express

VAT 2021. Podatki część 239.90 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Natalia Kijaczko

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama