REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle częściej wybierane!

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle częściej wybierane!
Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle częściej wybierane!
Fot. Audi

REKLAMA

REKLAMA

Trzecia odsłona sedana segmentu E z Ingolstadt była montowana od roku 2004 do 2011. W tym czasie pod maską auta lądowało aż 19 motorów. Jakie są oznaczenia silników Audi A6 C6?

Audi A6 C6 zostało zaprezentowane w roku 2004 podczas paryskich targów motoryzacyjnych. Niemcy być może nie bez przyczyny wybrali francuską stolicę mody na miejsce debiutu nowej limuzyny segmentu E. W końcu nadwozie samochodu prezentowało nową jakość stylistyczną stworzoną przez mistrza - Waltera de Silvę. Audi A6 trzeciej generacji nie miałoby szans na sukces, gdyby nie zaawansowana technologia. Ta objawia się m.in. zastosowaniem opcjonalnych reflektorów LED-owych czy paletą nowoczesnych jednostek napędowych. W sumie pod maską limuzyny, kombi i wersji Allroad montowanych było aż 19 silników.

REKLAMA

Zobacz również: 2.7 V6 TDI VAG - awarie, problemy, opinie

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - benzyniaki:

  • 2.0 TFSI - BPJ, BYK - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 1984 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w rzędzie, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2005 - 2011
  • 2.4 V6 - BDW - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2393 cm3 z układem wtryskowym pośrednim typu MPI i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 177 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 230 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.8 V6 FSI - CCDA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2773 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.8 V6 FSI - BDX - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2773 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 210 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2006 - 2008
  • 2.8 V6 FSI - CCEA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2773 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 220 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 280 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 3.0 TFSI - CAJA - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik benzynowy o pojemności 2995 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 290 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 420 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 3.2 V6 FSI - AUK, BKH - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 3123 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 255 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 330 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 4.2 V8 - BAT - 8-cylindrowy, 40-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym pośrednim typu MPI i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 335 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 420 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
  • 4.2 V8 FSI - BVJ - 8-cylindrowy, 32-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 4163 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 350 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 440 Nm, produkowany w latach 2006 - 2010
  • 5.2 V10 FSI - BXA - 10-cylindrowy, 40-zaworowy, wolnossący silnik benzynowy o pojemności 5204 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 435 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 540 Nm, produkowany w latach 2006 - 2011 w modelu S6
  • 5.0 V10 TFSI - BUH - 10-cylindrowy, 40-zaworowy, podwójnie doładowany silnik benzynowy o pojemności 4991 cm3 z układem wtryskowym bezpośrednim i cylindrami ustawionymi w układzie V, dysponujący mocą 580 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 650 Nm, produkowany w latach 2008 - 2010 w modelu RS6

Zobacz również: Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 TDI Volkswagen AG

Oznaczenia silników Audi A6 C6 - diesle:

  • 2.0 TDI - CAGB - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 136 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 320 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.0 TDI - BLB, BRE - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o pompowtryskiwacze, dysponujący mocą 140 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 320 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.0 TDI - CAHA - 4-cylindrowy, 16-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 1968 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 170 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 350 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 2.7 V6 TDI - BPP - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 180 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 380 Nm, produkowany w latach 2004 - 2008
  • 2.7 V6 TDI - CANA, CANC - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2698 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 190 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 400 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011
  • 3.0 V6 TDI - BMK - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 224 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 450 Nm, produkowany w latach 2004 - 2006
  • 3.0 V6 TDI - ASB - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 233 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 450 Nm, produkowany w latach 2006 - 2008
  • 3.0 V6 TDI - CDYA, CDYC - 6-cylindrowy, 24-zaworowy, doładowany silnik diesla o pojemności 2967 cm3 z układem wtryskowym opartym o system common rail, dysponujący mocą 240 koni mechanicznych i momentem obrotowym na poziomie 500 Nm, produkowany w latach 2008 - 2011

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

Pożar samochodu elektrycznego. Co zrobić? Jak się zachować?

Pożar Luciad Air w Warszawie sprawił, że na tapet powrócił temat pożarów samochodów elektrycznych. Jak w razie pojawienia się ognia powinien zachować się kierujący pojazdem i inni użytkownicy drogi? Jak gasić ogniwa zawarte w baterii?

Jazda na rolkach i wrotkach a przepisy drogowe. Rolkarz to pieszy czy kierujący? Jakie ma obowiązki?

Sezon na rolki i wrotki startuje wraz z pierwszymi objawami wiosny. A to oznacza, że warto przypomnieć zasady poruszania się tymi "środkami transportu". Bo ich również dotyczą przepisy drogowe. Na jakie konkretnie zasady wskazują?

To już pewne: samochód zarejestrujesz przez Internet, koniec z kolejką w urzędzie po tablice. Znamy termin

Samych tablic rejestracyjnych jeszcze z sieci nie ściągniemy – choć kto wie, może za jakiś czas będzie można je wydrukować techniką 3D albo zmienią się przepisy i auta dopuszczone do ruchu będą inaczej znakowane niż formie tablic – ale wkrótce formalności związane z rejestracją załatwimy sami przez Internet. Teraz to jest możliwe tylko jeśli upoważnimy do tego dealera w salonie – i to nie każdego.

REKLAMA

Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

Drogowa kumulacja na Śląsku. Pijany kierowca z potrójnym zakazem prowadzenia i poszukiwany w jednym aucie

Myśleliście, że nic już was nie zdziwi? No to przeczytajcie tę historię. Policjanci z będzińskiej drogówki zatrzymali do kontroli drogowej Opla. Jak się okazało, jego kierowca był pijany. I miał potrójny zakaz prowadzenia. A to dopiero początek czarnej serii.

Jak sprawdzić kontrahenta w branży TSL?

Podstawą każdej współpracy biznesowej jest zaufanie. A nic tak nie wzmaga jego poziomu, jak... kontrola i wcześniejsze sprawdzenie kontrahenta. Jak zweryfikować partnerów z branży TSL? To ważne pytanie, aby nie dać się złapać w oszustwo "na zlecenie transportowe".

Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

REKLAMA

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

REKLAMA