| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 3008 HYbrid4

Test Peugeot 3008 HYbrid4

Hybrydowy Peugeot 3008 jest ciekawy nie dlatego, że jest hybrydą. To pierwsza hybryda łącząca napęd elektryczny z silnikiem Diesla. Jak jeździ ta nowatorska konstrukcja sprawdziliśmy w krótkim teście.

Test Peugeot 3008 HYbrid4 – podsumowanie

Peugeot 3008 HYbrid4 występuje tylko w jednej wersji wyposażeniowej i kosztuje 140 900 zł. To sporo, nawet biorąc pod uwagę bardzo bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje nawet head up display wyświetlający w formie hologramu na przedniej szybie przed kierowcą informacje m.in. o aktualnej prędkości jazdy. Tak naprawdę jednymi opcjami pozostałymi do dokupienia w tej odmianie Peugeota są większe obręcze kół, lakier metalizowany, okno dachowe panoramiczne lub pakiet obejmujący skórzaną tapicerkę lub inny obejmujący odtwarzacz DVD z wyświetlaczami. Reszta jest w cenie.
Pionierzy nigdy nie mają łatwo. Zabójcza cena pewnie skłoni potencjalnych nabywców do zakupu bardziej tradycyjnych odmian modelu. Niemniej HYbrid4 broni się naprawdę niskim spalaniem i bardzo praktycznym wnętrzem z dużym bagażnikiem. Paradoksalnie, mimo że potrafi żwawo wyrwać do przodu przypadnie do gustu kierowcom o spokojniejszej naturze. Tych lubiących dynamiczną jazdę na dłuższą metę może zirytować.

Zobacz też: Test Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC 4WD CVT

Peugeot 3008 HYbrid4 – dane techniczne

Peugeot 3008 HYbrid4 
Typ silnika turbodiesel
Pojemność  1997 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 163 KM/3850 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm/1750 obr./min.
Silnik elektryczny:
Maksymalna moc 37 KM/2000-7500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm/800-1290 obr./min.
Napęd 4x4
Skrzynia biegów aut. 6-bieg.
Pojemność bagażnika 420 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 436,5/183,7/163,9 cm
Rozstaw osi 261,3 cm
V-max 191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,5 s
Zużycie paliwa* 3,7/3,9/3,8 l/100 km
Cena 140 900 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 3008 HYbrid4 - konsola centralna
Peugeot 3008 HYbrid4 - konsola centralna

Peugeot 3008 HYbrid4 - tylna kanapa
Peugeot 3008 HYbrid4 - tylna kanapa

Peugeot 3008 HYbrid4 - bagażnik
Peugeot 3008 HYbrid4 - bagażnik

Peugeot 3008 HYbrid4 - reflaktor
Peugeot 3008 HYbrid4 - reflaktor

Peugeot 3008 HYbrid4 - przód
Peugeot 3008 HYbrid4 - przód

Peugeot 3008 HYbrid4 - przód
Peugeot 3008 HYbrid4 - przód

Peugeot 3008 HYbrid4 - przód
Peugeot 3008 HYbrid4 - przód

Peugeot 3008 HYbrid4 - tył
Peugeot 3008 HYbrid4 - tył

Peugeot 3008 HYbrid4 - "zegary"
Peugeot 3008 HYbrid4 - "zegary"

Peugeot 3008 HYbrid4 - deska rozdzielcza
Peugeot 3008 HYbrid4 - deska rozdzielcza

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Blog Prawa Zamówień Publicznych

Opinie prawników specjalizujących się w prawie zamówień publicznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »