| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 3008 HYbrid4

Test Peugeot 3008 HYbrid4

Hybrydowy Peugeot 3008 jest ciekawy nie dlatego, że jest hybrydą. To pierwsza hybryda łącząca napęd elektryczny z silnikiem Diesla. Jak jeździ ta nowatorska konstrukcja sprawdziliśmy w krótkim teście.

Test Peugeot 3008 HYbrid4 – podsumowanie

Peugeot 3008 HYbrid4 występuje tylko w jednej wersji wyposażeniowej i kosztuje 140 900 zł. To sporo, nawet biorąc pod uwagę bardzo bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje nawet head up display wyświetlający w formie hologramu na przedniej szybie przed kierowcą informacje m.in. o aktualnej prędkości jazdy. Tak naprawdę jednymi opcjami pozostałymi do dokupienia w tej odmianie Peugeota są większe obręcze kół, lakier metalizowany, okno dachowe panoramiczne lub pakiet obejmujący skórzaną tapicerkę lub inny obejmujący odtwarzacz DVD z wyświetlaczami. Reszta jest w cenie.
Pionierzy nigdy nie mają łatwo. Zabójcza cena pewnie skłoni potencjalnych nabywców do zakupu bardziej tradycyjnych odmian modelu. Niemniej HYbrid4 broni się naprawdę niskim spalaniem i bardzo praktycznym wnętrzem z dużym bagażnikiem. Paradoksalnie, mimo że potrafi żwawo wyrwać do przodu przypadnie do gustu kierowcom o spokojniejszej naturze. Tych lubiących dynamiczną jazdę na dłuższą metę może zirytować.

Zobacz też: Test Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC 4WD CVT

Peugeot 3008 HYbrid4 – dane techniczne

Peugeot 3008 HYbrid4 
Typ silnika turbodiesel
Pojemność  1997 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 163 KM/3850 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm/1750 obr./min.
Silnik elektryczny:
Maksymalna moc 37 KM/2000-7500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm/800-1290 obr./min.
Napęd 4x4
Skrzynia biegów aut. 6-bieg.
Pojemność bagażnika 420 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 436,5/183,7/163,9 cm
Rozstaw osi 261,3 cm
V-max 191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,5 s
Zużycie paliwa* 3,7/3,9/3,8 l/100 km
Cena 140 900 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 3008 HYbrid4 - konsola centralna
Peugeot 3008 HYbrid4 - konsola centralna

Peugeot 3008 HYbrid4 - tylna kanapa
Peugeot 3008 HYbrid4 - tylna kanapa

Peugeot 3008 HYbrid4 - bagażnik
Peugeot 3008 HYbrid4 - bagażnik

Peugeot 3008 HYbrid4 - reflaktor
Peugeot 3008 HYbrid4 - reflaktor

Peugeot 3008 HYbrid4 - przód
Peugeot 3008 HYbrid4 - przód

Peugeot 3008 HYbrid4 - przód
Peugeot 3008 HYbrid4 - przód

Peugeot 3008 HYbrid4 - przód
Peugeot 3008 HYbrid4 - przód

Peugeot 3008 HYbrid4 - tył
Peugeot 3008 HYbrid4 - tył

Peugeot 3008 HYbrid4 - "zegary"
Peugeot 3008 HYbrid4 - "zegary"

Peugeot 3008 HYbrid4 - deska rozdzielcza
Peugeot 3008 HYbrid4 - deska rozdzielcza

Wersja PREMIUM Kodeks Pracy 2016169.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kornelia Ksieniewicz

Ekspert z dziedziny postępowania egzekucyjnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »