| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Ford Focus III: łączy cechy poprzedników

Test Ford Focus III: łączy cechy poprzedników

Ford Focus to jeden z najpopularniejszych modeli aut na naszym rynku, zajmuje on zwykle jedno z czołowych miejsc w rankingach sprzedaży samochodów osobowych. Kilka miesięcy temu pojawiła się trzecia generacja Forda Focusa, która ma za zadanie podbić niemal cały świat.

Podsumowanie i ceny

Focus to obecnie jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie aut kompaktowych. Testowany egzemplarz, który był wyposażony w tyle systemów i dodatków, że nie sposób ich wszystkich wymienić. Pomimo ich przydatności pozostają w cieniu jakości prowadzenia Focusa i czerpanej przyjemności z jazdy. Popularność poprzednich generacji, które były tak różne (pierwsza nowatorska stylizacyjnie, a druga nieco bardziej stonowana) dobrze rokuje dla Focusa III generacji, ponieważ on łączy najlepsze cechy poprzedników.

Ford Focus 1,6 TDCi Titanium kosztuje obecnie około 85 tysięcy złotych. Auto, którym mieliśmy okazję jeździć miało kilka dodatków w listy płatnych opcji i jego cena wzrosła do 96 tysięcy złotych.

Dane techniczne

Długość: 4358 mm

Szerokość: 1823 mm

Wysokość: 1484 mm

Rozstaw osi: 2648 mm

Masa: 1368 kg

Pojemność bagażnika: 363 litrów

Pojemność bagażnika po złożeniu siedzeń: 1344 litrów

Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna

Napęd: przód

Typ silnika: turbodiesel common rail

Liczba cylindrów: 4

Pojemnośc silnika: 1560 ccm

Moc silnika: 115 KM/3600 obr/min

Maksymalny moment obrotowy: 285 Nm/1750 obr/min

Prędkość maksymalna: 193 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,9 sekundy

Zużycie paliwa: 5,1/3,7/4,2 (miasto/trasa/średnia)

Test zderzeniowy – wynik ogólny: 5 gwiazdek (EuroNCAP)

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

W tylnej części kabiny Forda Focusa jest wystarczająco dużo miejsca na nogi, ale opadająca linia dachu ogranicza przestrzeń nad głową. Moto.wieszjak.pl
W tylnej części kabiny Forda Focusa jest wystarczająco dużo miejsca na nogi, ale opadająca linia dachu ogranicza przestrzeń nad głową. Moto.wieszjak.pl

Przednie fotele Forda FOcusa III są wygodne i wysterczająco duże. Moto.wieszjak.pl
Przednie fotele Forda FOcusa III są wygodne i wysterczająco duże. Moto.wieszjak.pl

Nadwozie Forda Focusa zaprojektowano zgodnie ze stylem Forda znanym jako „Kinetic Design”. Moto.wieszjak.pl
Nadwozie Forda Focusa zaprojektowano zgodnie ze stylem Forda znanym jako „Kinetic Design”. Moto.wieszjak.pl

Ford Focus jest dostępny z silnikami benzynowymi i diesla. Fot. Moto.wieszjak.pl
Ford Focus jest dostępny z silnikami benzynowymi i diesla. Fot. Moto.wieszjak.pl

Obsługa panelu klimatyzacji nie powinna sprawić nikomu problemów. Moto.wieszjak.pl
Obsługa panelu klimatyzacji nie powinna sprawić nikomu problemów. Moto.wieszjak.pl

Na tablicy przyrządów znajdują się czytelne zegary i wyświetlacz komputera pokładowego. Moto.wieszjak.pl
Na tablicy przyrządów znajdują się czytelne zegary i wyświetlacz komputera pokładowego. Moto.wieszjak.pl

System nawigacji w nowym Fordzie Focusie wymaga dopłaty. Moto.wieszjak.pl
System nawigacji w nowym Fordzie Focusie wymaga dopłaty. Moto.wieszjak.pl

Ford Focus to jeden z najpopularniejszych modeli aut na naszym rynku. Moto.wieszjak.pl
Ford Focus to jeden z najpopularniejszych modeli aut na naszym rynku. Moto.wieszjak.pl

Ford Focus III ma w swojej ofercie silniki benzynowe i wysokoprężne. Moto.wieszjak.pl
Ford Focus III ma w swojej ofercie silniki benzynowe i wysokoprężne. Moto.wieszjak.pl

Ford Focus zajmuje zwykle jedno z czołowych miejsc w rankingach sprzedaży samochodów osobowych. Moto.wieszjak.pl
Ford Focus zajmuje zwykle jedno z czołowych miejsc w rankingach sprzedaży samochodów osobowych. Moto.wieszjak.pl

Bagażnik Forda Focusa ma 363 litry pojemności. Moto.wieszjak.pl
Bagażnik Forda Focusa ma 363 litry pojemności. Moto.wieszjak.pl

Deska rozdzielcza Forda Focusa III została zapożyczona z modelu C-Max. Moto.wieszjak.pl
Deska rozdzielcza Forda Focusa III została zapożyczona z modelu C-Max. Moto.wieszjak.pl

Ford Focus III generacji wysępuje w trzech wersjach nadwoziowych; jako hatchaback, sedan i kombi.. Moto.wieszjak.pl
Ford Focus III generacji wysępuje w trzech wersjach nadwoziowych; jako hatchaback, sedan i kombi.. Moto.wieszjak.pl

Ford Focus w najnowszej odsłonie ma być oferowany na około 120 rynkach świata. Moto.wieszjak.pl
Ford Focus w najnowszej odsłonie ma być oferowany na około 120 rynkach świata. Moto.wieszjak.pl

Przyciski na kierownicy służą do sterowania komputerem pokładowym i systemem audio. Moto.wieszjak.pl
Przyciski na kierownicy służą do sterowania komputerem pokładowym i systemem audio. Moto.wieszjak.pl

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

LexOmni.pl

usługi prawne on line

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »