| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > Nowy serwis dla e-commerce

Nowy serwis dla e-commerce

Poczta Polska uruchomiła nowy serwis www przeznaczony do obsługi przedsiębiorców działających w branży handlu internetowego.

Usługi Poczty Polskiej wybiera prawie 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Nowy serwis pozwoli im łatwiej organizować obsługę logistyczną biznesu. - Rynek eCommerce jest dla nas bardzo ważny, to jeden z najbardziej perspektywicznych i rozwijających się w największym tempie sektorów gospodarki. Jesteśmy dumni, że tak wielu przedsiębiorców postanowiło nam zaufać - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

W nowym serwisie klienci będą mogli wybrać przesyłki z gwarancjami terminów doręczeń. Poczta prezentuje także sposoby na obniżenie kosztów dostawy. Jednym z nich jest Paczka Korzyści – dzięki opłaceniu z góry liczby przesyłek, na każdą z nich otrzymuje się rabat. W serwisie w czytelny sposób zostały przedstawione informacje, na temat sposobów transportu szczególnie ciężkich lub nietypowych przedmiotów, monitorowania statusu przesyłki przez internet, czy usług pocztowych oferowanych przez aplikację czy SMS.

Uzupełnieniem oferty logistycznej są produkty bankowo – ubezpieczeniowe potrzebne do prowadzenia małej firmy e-commerce oferowane przez Grupę Poczty Polskiej. Przedsiębiorcy mogą za pośrednictwem serwisu zainteresować się założeniem pocztowego konta firmowego lub rachunku bieżącego, poznać ofertę linii kredytowej czy kredytu ratalnego. Poczta oferuje także ubezpieczenie biura lub zakupionego przedmiotu.

W funkcjonowaniu biznesu, zwłaszcza internetowego, podstawową wartością jest czas. Poczta pomaga go zaoszczędzić oferując nie tylko szybkie terminy dostawy, ale usprawniając księgową i marketingową obsługę firmy. Wśród usług dostępnych w serwisie dla e-commerce znajduje się Neofaktura – umożliwiająca zlecenie Poczcie dostarczanie faktur w formie papierowej (łącznie z drukowaniem i kopertowaniem) lub elektronicznej (wystawiane przez system Envelo). Natomiast usługa Neokartka, nadana on-line, może sprawdzić się jako kartka pocztowa z krótkim przekazem reklamowym, którą w tradycyjny sposób doręczy listonosz.

W związku z mającymi wejść w życie od stycznia 2015 r. przepisami dotyczącymi e-handlu Poczta Polska wprowadza także nową usługę – obsługę zwrotów. Zagwarantowanie konsumentowi możliwości szybkiego zwrotu zakupionego produktu wkrótce stanie się obowiązkiem każdego e-sprzedawcy. Dzięki współpracy z Pocztą, przedsiębiorca będzie mógł zapewnić klientom obsługę zwrotów. Po zgłoszeniu i weryfikacji danych firmy, Poczta udostępni jej specjalny formularz, przeznaczony do zamieszczenia na stronie.

Strona dostępna jest pod adresem: ecommerce.poczta-polska.pl jak również jako element strony głównej poczta-polska.pl

Źródło: Poczta Polska

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Anna Prymakowska

Ekoconsultant sp. z o.o.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »