| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Jednoślad > Motocykle > Test Triumph Tiger 800 XC: łobuzerskie enduro

Test Triumph Tiger 800 XC: łobuzerskie enduro

Triumph Tiger 800 XC należy do segmentu turystycznych enduro. Większość motocyklistów „coś o nim słyszała”, ale my postanowiliśmy wyrobić sobie własne zdanie na jego temat. W redakcyjnym teście Triumph Tiger 800 XC.

Hamulce zasługują na oddzielny rozdział, jednak aby zbędnie nie przedłużać, powiem tylko że są mega skuteczne i bardzo precyzyjnie można je dozować. Podobno ABS można wyłączyć jednak ja z wiadomych przyczyn się nie odważyłem, jednak dla fanów offroadu może to być spore udogodnienie.

Jazda tym motocyklem to wielka przyjemność. Przejdźmy zatem do pozycji za sterami, która jest bardzo wygodna, a szeroka kierownica ułatwia manewrowanie w gąszczu ulicznym i leśnym. W sposób agresywny zachęca nas do wstania i skręcenia z ulicy w pobliski park i porozrabiania na łonie natury. Jak już jesteśmy przy tym to warto zauważyć, że testowy Tiger został wyposażony w reflektory przeciwmgielne i porządną jak na serie, osłonę silnika. Ponadto kierownica i siedzisko posiadają możliwość regulacji, co powinno zadowolić wszystkich jeźdźców.

Zobacz też: W co się ubrać na motocykl?

Cena tego sprzętu nie należy do kategorii dumping, jednak myślę, że warto zapłacić 42 900 polskich złotych za ten sprzęt, bo różnicę w jakości czuć wyraźnie, kiedy spojrzymy na tańszą konkurencję. Takie smaczki, jak tylna lampa w technologii LED, czy przewody w stalowym oplocie, sprawiają, że w żaden sposób nie poczujemy niedosytu. Ponadto mamy bogatą ofertę wyposażenia dodatkowego, takiego chociażby jak kufry, gmole, osłony itd. Nie wspomniałem o wielu rzeczach, które mogą się wydawać istotne takie jak choćby ochrona przed wiatrem, czy deszczem, jednak ma to swój powód. Na tym motocyklu będziecie chcieli jeździć nawet kiedy będzie –20 stopni na zewnątrz.

Nie wspomniałem również o wersji bardziej ucywilizowanej, jednak sądzę, że nie warto mieszać wrażenia z jazdy tymi dwoma motocyklami, bo mimo prawie identycznego wyglądu, silnika i innych rzeczy, zasługują na dwa oddzielne artykuły.  Może w przyszłości dokonamy jakiejś konfrontacji? Gdzie bym uplasował ten sprzęt na dzisiejszym rynku? Zapewne na pudle swojego segmentu. 

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

Triumph Tiger 800 XC
Triumph Tiger 800 XC

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

POLAUDIT Sp. z o. o.

Podatki, rachunkowość, audyt

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »