| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Akcja serwisowa Renault - kilka tysięcy egzemplarzy Clio musi trafić do serwisów

Akcja serwisowa Renault - kilka tysięcy egzemplarzy Clio musi trafić do serwisów

Ponad 7700 Renault Clio IV. generacji zostało objętych akcją serwisową. Ma to związek z wadliwym zawiasem oparcia tylnej kanapy, który w razie kolizji może pęknąć i doprowadzić do większych obrażeń pasażerów.

Autor: Łukasz Kuźmiuk

Renault Polska powiadomiło Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w Renault Clio IV. generacji wyprodukowanych w fabryce w Oyak i Bursa w Turcji, a także w Flins i Dieppe we Francji w przypadku silnego zderzenia pasażerowie mogą odnieść poważniejsze obrażenia. Gdy w bagażniku pojazdu znajduje się ciężki bagaż, w razie kolizji zachodzi możliwość pęknięcia osi zawiasu centralnego stelaża oparcia 1/3 dzielonej tylnej kanapy oraz przemieszczenia się bagażu do przestrzeni pasażerskiej.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 7737 samochodów. Lista numerów VIN znajduje się TUTAJ.

Właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu zamontowania wspornika wzmacniającego oś zawiasu centralnego stelaża oparcia 1/3 dzielonej tylnej kanapy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Europejski Fundusz Leasingowy

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »