reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Top 10: Najgorsze samochody do 10 tys. zł - tych modeli unikaj jak ognia!

Top 10: Najgorsze samochody do 10 tys. zł - tych modeli unikaj jak ognia!

Na rynku wtórnym nie brakuje aut, które stanowią wybór podwyższonego ryzyka. Dziś przedstawiamy 10 modeli, z którymi kupujący może mieć styczność podczas poszukiwania taniego aua. Oto najgorsze samochody do 10 tys. zł.

Zobacz również: Używana Kia Sorento – pierwsza liga koreańska

Citroen C3 Pluriel

Citroen C3 Plurier 2008

Autor: Citroen

Sposób myślenia francuskich inżynierów jest - delikatnie mówiąc - dość okrężny. Tylko oni mogli bowiem stworzyć kabriolet na bazie samochodu segmentu B, który tak naprawdę kabrioletem nie jest. Co to znaczy? Citroen C3 Pluriel ma składany dach, jednak do uzyskania całkowicie otwartej przestrzeni nad głową pasażerów, konieczne jest też zdjęcie specjalnych pałąków. Na nie miejsca w aucie nie ma. Muszą zatem zostać w garażu. W taki sposób nie da się jednak podróżować na dalszych dystansach…

A to jeszcze nie koniec problemów z Citroenem C3 Pluriel. Auto było w dużej części przypadków parowane z sekwencyjną skrzynią biegów, które bardzo opieszale zmienia przełożenia i szarpie. Dodatkowo model jest naprawdę ciężki oraz paliwożerny. Na szczęście nie okazuje się wybitnie awaryjny. Tak, boryka się z serią usterek. Te jednak są bardziej denerwujące niż zasadnicze.

Zobacz również: Używany Citroen C3: miejska awangarda

Alfa Romeo 166

Alfa Romeo 166

Używana Alfa Romeo 166 to jeden z piękniejszych modeli segmentu E jakie kiedykolwiek były dostępne na rynku motoryzacyjnym. Nie będę oryginalny, ale muszą to powiedzieć. Limuzyna wygląda jak dzieło sztuki nowoczesnej! Kierowca, który zdecyduje się na zakup kilkunastoletniego egzemplarza, niestety prawdopodobnie do oglądania tego auta będzie musiał się ograniczyć. Bo w eksploatacji przeszkodzić mu może kilka problemów. Pierwszym jest zawieszenie - zaawansowany układ wielowahaczowy praktycznie cały czas raczy kierowcę stukami i ciągle wymaga uwagi mechanika.

Po drugie Alfa Romeo jest dość skutecznie podgryzana przez korozję. Po trzecie dominujące silniki diesla choć naprawdę dobre, już dawno mają lata świetności za sobą. A to oznacza, że większa część osprzętu może wymagać wymiany niedługo po zakupie.

Zobacz również: Używana Alfa Romeo 166: szpan za rozsądną cenę

Audi A8 D2

Quattro audi a8

Audi A8 pierwszej generacji naprawdę nie było złe. Miało klasyczną linię nadwozia, bogate wyposażenie w realiach końca lat dziewięćdziesiątych i mogło być napędzane 6-litrowym silnikiem benzynowym! Czemu zatem auto trafiło na tą listę? Powód jest jeden. Limuzyna ma swoje lata, a to oznacza że podczas eksploatacji będzie się psuć. Awarie natomiast - jak przystało na topową część segmentu premium - będą drogie w usunięciu. I przykładów nie brakuje. Kompleksowy remont wielowahaczowego zawieszenia może kosztować nawet 10 tysięcy złotych! To więcej niż drugi egzemplarz używany.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Nissan Primera P12
Nissan Primera P12

Kodeks pracy 2020. Praktyczny komentarz z przykładami129.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

BG TAX & LEGAL

Spółka BG TAX & LEGAL od 2015 r. świadczy usługi profesjonalnego doradztwa podatkowego na rzecz średnich i dużych przedsiębiorstw, specjalizując się w bieżącym doradztwie podatkowym, jak i transakcyjnym.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama