reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > DB Schenker: Euro 2012 to wyzwanie dla branży TSL

DB Schenker: Euro 2012 to wyzwanie dla branży TSL

DB Schenker jeden z operatorów logistycznych Euro 2012, rozpoczął już przygotowania do imprezy. 

Specjaliści od imprez sportowych w DB Schenker

Każda Olimpiada i sportowe mistrzostwa to święto milionów kibiców. Dla nich to czas pełen emocji i wrażeń, dla sportowców – rywalizacji i wysiłku. Wielkie wydarzenia sportowe to także okres żniw dla producentów z wielu branż. W tle tych wydarzeń zawsze stoi logistyka, dlatego obszar ten jest powierzony wysokiej klasy specjalistom.

Szereg wyzwań związanych z kompleksowym zarządzaniem projektami logistycznymi determinuje wybór partnerów do obsługi tego typu wydarzeń. W strukturze DB Schenker został wyodrębniony specjalny zespół – DB SCHENKER sports events, specjalizujący się w przygotowaniu i obsłudze największych wydarzeń sportowych na świecie.

Na ogół nie zdajemy sobie sprawy, jak wiele elementów składa się na logistykę takich imprez.

Po pierwsze jest to transport sportowców oraz ich sprzętu, wraz z żywnością, odżywkami, medykamentami oraz wszelkimi rzeczami osobistymi; po drugie – wyposażenie obiektów sportowych (sprzęt techniczny, konstrukcja i demontaż trybun na stadionach, dostawy odpowiedniej nawierzchni, zabezpieczenia, oznakowanie); wreszcie po trzecie – zapewnienie odpowiednich warunków dla kibiców: organizacja specjalnych stref kibicowania (fanzone) bilety i akredytacje, obsługa imprez towarzyszących, jak również dostawy napojów oraz wyżywienia.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Wyrwa

Doradca podatkowy nr 12653

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama