| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Volvo na pierwszym miejscu w segmencie premium

Volvo na pierwszym miejscu w segmencie premium

Volvo niedawno odświeżyło kilka modeli oferowanych na naszym rynku, a już widać efekty tych liftingów. Sprzedaż samochodów osobowych w pierwszym półroczu 2011 roku jest o prawie jedną piątą wyższa niż w analogicznym okresie roku 2010.

Volvo Auto Polska liczy, że wprowadzenie na rynek odświeżone modele S80, V70 i XC70 pomogą utrzymać dobry trend na polskim rynku motoryzacyjnym przez cały 2011 rok i Volvo nadal będzie na pierwszym miejscu w segmencie premium. W pierwszym półroczu bieżącego roku Volvo sprzedało 2 726 samochodów osobowych, czyli o 18% więcej niż w w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Zobacz też: ADAC wyróżnił Volvo

Volvo Auto Polska poprawiło nie tylko swoją pozycję wśród marek prestiżowych, osiągając 30-proc. udział w tym segmencie (Audi, BMW, Mercedes, Volvo), ale również swój udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce (obecnie 1,6%).

Na dobre wyniki Volvo największy wpływ ma wysoka sprzedaż modelu XC60, na którego zakup zdecydowało się 1 034 nabywców. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się wprowadzone w zeszłym roku modele S60 i V60. 569 klientów stało się właścicielami tych modeli w Polsce w pierwszym półroczu bieżącego roku.

Wyniki sprzedaży to nie jedyny sukces, który odniosło Volvo Auto Polska. W drugim kwartale roku instytut badawczy International Service Check przeprowadził największe w Europie badanie Mystery Shopping jakości obsługi w najbardziej rozpoznawalnych salonach samochodowych. Badaniem objęto 11 krajów, 19 koncernów i 29 marek: przeprowadzono 546 wizyt, a w każdym z krajów odwiedzono po trzy placówki.
Volvo zajęło pierwsze miejsce w Polsce. Marka wyprzedziła swoich konkurentów z segmentu premium oraz marki popularne.

Zobacz też: Volvo z charakterem

Plany na drugie półrocze

Bardzo optymistycznie zapowiada się również drugie półrocze. Oprócz wprowadzenia debiutu odświeżonego Volvo XC90, koncern planuje rozwój sieci dealerskiej aby umocnić swoją pozycję w segmencie premium. Już jesienią zostanie otwarty drugi salon dealerski Volvo w Krakowie oraz największy salon Volvo w Polsce, który będzie mieścił się na Alejach Jerozolimskich w Warszawie.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska to kancelaria radców prawnych specjalizująca się w obsłudze prawnej spraw z zakresu szeroko pojmowanej własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego, własności przemysłowej, a także zagadnień dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie (nowe media).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »