| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!

BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!

Samochody BMW świetnie sprzedają się w Polsce. W pierwszej połowie tego roku sprzedano ich aż o 43% więcej niż analogicznym okresie w zeszłym roku.

Wyniki sprzedaży aut BMW w 2014 roku

W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku marka BMW osiągnęła wzrost na poziomie 43% z rekordową liczbą 4 215 rejestracji. Wynik daje BMW niekwestionowane zwycięstwo w segmencie premium.

MINI wjeżdża w drugą połowę roku z 475 zarejestrowanymi autami, które napędziły świetny 40% wzrost.

BMW Motorrad także zanotował znaczący wzrost: 643 motocykle to aż o 37% więcej niż w tym samym okresie roku 2013.

Zobacz galerię: Modele BMW za 40 000 zł

Zobacz też: Test BMW X5 xDrive30d 258 KM F15 : jakość limuzyny ukryta w nadwoziu SUV-a

Najlepiej sprzedające się modele BMW w Polsce

W ofercie modelowej BMW najpopularniejsze okazało się nowe BMW X5 z imponującym wynikiem 928 rejestracji. Jest to najlepszy dowód na atrakcyjność nowej generacji, która znów wyznaczyła standardy w zakresie wzornictwa, komfortu i przestronności dla wszystkich podróżujących oraz wszechstronności i właściwości jezdnych.  Kolejnym modelem jest BMW X3 - zarejestrowano 839 sztuk, zaś trzecie miejsce zajęło BMW serii 5 z 643 zarejestrowanymi autami.

Bardzo dobre wyniki zanotowały auta klasy kompaktowej premium – liczba rejestracji BMW X1 poszybowała o 89% do 440 sztuk, zaś BMW serii 1 znalazło 319 kierowców, co oznacza wzrost o 32%.

Rewolucyjne BMW i3 spotkało się z zainteresowaniem zdecydowanie powyżej oczekiwań. Do końca czerwca zarejestrowano 16 samochodów, a jest to dopiero początek dostaw aut do klientów. BMW i3 wyruszyło też w podróż do polskich miast, gdzie klienci mogą przekonać się o wyjątkowości doznań z jazdy tym niezwykłym modelem.

Następne miesiące będą napędzać kolejne nowe modele BMW. Dzięki BMW serii 2 Active Tourer łączącego komfort i funkcjonalność z dynamiką i elegancką stylistyką, marka jesienią wjedzie w nowy segment. Także jesienią na drogi wyjedzie BMW i8, dzieło sztuki inżynieryjnej. Rodzina aut spod znaku X powiększy się zaś latem o odświeżone BMW X3 oraz unikatowe BMW X4. Pod koniec roku nowej generacji doczeka także się doceniane w Polsce BMW X6.

Marka kontynuuje także silne działania wizerunkowe. Po raz pierwszy będzie sponsorem imprezy biegowej – BMW Półmaraton Praski odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Wielbiciele jazzu powinni zaś zapisać w kalendarzu datę 5 grudnia2014, kiedy w Operze Narodowej zabrzmi koncert z cyklu BMW Jazz Club.

Rok 2014 jest bardzo ważny dla MINI przede wszystkim na premierę nowego MINI w marcu, które otwiera nowy rozdział w klasie małych aut premium. Nowa generacja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem klientów i mediów.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Anna Grabowska

CFO - Omega Code

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »