| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!

BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!

Samochody BMW świetnie sprzedają się w Polsce. W pierwszej połowie tego roku sprzedano ich aż o 43% więcej niż analogicznym okresie w zeszłym roku.

Wyniki sprzedaży aut BMW w 2014 roku

W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku marka BMW osiągnęła wzrost na poziomie 43% z rekordową liczbą 4 215 rejestracji. Wynik daje BMW niekwestionowane zwycięstwo w segmencie premium.

MINI wjeżdża w drugą połowę roku z 475 zarejestrowanymi autami, które napędziły świetny 40% wzrost.

BMW Motorrad także zanotował znaczący wzrost: 643 motocykle to aż o 37% więcej niż w tym samym okresie roku 2013.

Zobacz galerię: Modele BMW za 40 000 zł

Zobacz też: Test BMW X5 xDrive30d 258 KM F15 : jakość limuzyny ukryta w nadwoziu SUV-a

Najlepiej sprzedające się modele BMW w Polsce

W ofercie modelowej BMW najpopularniejsze okazało się nowe BMW X5 z imponującym wynikiem 928 rejestracji. Jest to najlepszy dowód na atrakcyjność nowej generacji, która znów wyznaczyła standardy w zakresie wzornictwa, komfortu i przestronności dla wszystkich podróżujących oraz wszechstronności i właściwości jezdnych.  Kolejnym modelem jest BMW X3 - zarejestrowano 839 sztuk, zaś trzecie miejsce zajęło BMW serii 5 z 643 zarejestrowanymi autami.

Bardzo dobre wyniki zanotowały auta klasy kompaktowej premium – liczba rejestracji BMW X1 poszybowała o 89% do 440 sztuk, zaś BMW serii 1 znalazło 319 kierowców, co oznacza wzrost o 32%.

Rewolucyjne BMW i3 spotkało się z zainteresowaniem zdecydowanie powyżej oczekiwań. Do końca czerwca zarejestrowano 16 samochodów, a jest to dopiero początek dostaw aut do klientów. BMW i3 wyruszyło też w podróż do polskich miast, gdzie klienci mogą przekonać się o wyjątkowości doznań z jazdy tym niezwykłym modelem.

Następne miesiące będą napędzać kolejne nowe modele BMW. Dzięki BMW serii 2 Active Tourer łączącego komfort i funkcjonalność z dynamiką i elegancką stylistyką, marka jesienią wjedzie w nowy segment. Także jesienią na drogi wyjedzie BMW i8, dzieło sztuki inżynieryjnej. Rodzina aut spod znaku X powiększy się zaś latem o odświeżone BMW X3 oraz unikatowe BMW X4. Pod koniec roku nowej generacji doczeka także się doceniane w Polsce BMW X6.

Marka kontynuuje także silne działania wizerunkowe. Po raz pierwszy będzie sponsorem imprezy biegowej – BMW Półmaraton Praski odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Wielbiciele jazzu powinni zaś zapisać w kalendarzu datę 5 grudnia2014, kiedy w Operze Narodowej zabrzmi koncert z cyklu BMW Jazz Club.

Rok 2014 jest bardzo ważny dla MINI przede wszystkim na premierę nowego MINI w marcu, które otwiera nowy rozdział w klasie małych aut premium. Nowa generacja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem klientów i mediów.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Liberty Direct

Liberty Direct to firma ubezpieczeniowa należąca do międzynarodowej Grupy Liberty Mutual Insurance, oferująca usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »