| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Jeep Renegade, cena 69 900 zł

Jeep Renegade, cena 69 900 zł

Do polskich salonów sprzedaży wjeżdża nowość kultowej, amerykańskiej marki Jeep. Renegade jest dostępny za przystępną cenę. Powalczy o klientów m.in. z Mini Countryman, czy Suzuki SX4 S-Cross.

Zobacz też: Kamera 360 stopni debiutuje w Volvo

Jeep Active Drive Low

Jeep Active Drive Low rozszerza możliwości systemu Jeep Active Drive i zapewnia przełożenie 20:1. System ten występuje w w wersjach  wyposażonych w silnik benzynowy 2,4 litra oraz diesel 2,0 litra z dziewięciobiegową skrzynią biegów i zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości terenowe podczas ekstremalnej jazdy terenowej.

Blokowanie tylnego mechanizmu różnicowego nastąpi automatycznie, gdy jest aktywny tryb Selec-Terrain „Rock", aby zmaksymalizować moment obrotowy na styku opon z nawierzchnią. Jeep Active Drive Low zapewnia także kontrolę zjazdu ze wzniesienia, jako dodatek do 5 trybów Selec-Terrain w modelu Trailhawk. 

Kontrola zjazdu ze wzniesienia pozwala na płynny i kontrolowany zjazd ze wzniesienia w nierównym lub śliskim terenie bez konieczności naciskania przez kierowcę pedału hamulca. Gdy jest ona włączona, samochód będzie zjeżdżać na znacznych nachyleniach, wykorzystując system hamowania ABS do sterowania prędkością każdego z kół, aby zapewnić optymalne tempo i dynamikę.

Zobacz też: Pierwsza Jazda: nowe Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro

Jeep System Selec-Terrain

Jeep Active Drive i Active Drive Low zawierają firmowy system kontroli trakcji Selec-Terrain.  Selec-Terrain pozwala kierowcy na wybór ustawienia trybu drogowego lub terenowego dla optymalnej wydajności.
Do wyboru jest pięć zindywidualizowanych ustawień:  tryby Auto, Snow, Sand i Mud, i wyłącznie w systemie Jeep Active Drive Low w modelu Trailhawk - tryb Rock. 

Jeep Renegade - dziewięciobiegowa przekładania

Nowy Jeep Renegade jest pierwszym małym SUVem, który może być wyposażony w  dziewięciobiegową automatyczną przekładnię. Nowa skrzynia biegów jest dostępna w wersji z 170-konnym silnikiem 1,4 litra MultiAir2 Turbo, 140- i 170-konnym 2,0 litrowym silnikiem Turbo diesel i silnikiem benzynowym 2,4 litra Tigershark MultiAir w serii Renegade. 

Ponadto Renegade może być wyposażony w sześciobiegową przekładnię automatyczną i sześciobiegową lub pięciobiegową manualną.

Zobacz też: Test Seat Alhambra 2.0 TDI 177 KM DSG

Jeep Renegade - gama silnikowa

Na polskim rynku gama napedowa Jeepa Renegade obejmuje dwa silniki benzynowe i dwa silniki Diesla. W ofercie silników benzynowych znajduje się 140-konny silnik 1,4 litra MultiAir2 Turbo z systemem Stop&Start połączony z sześciobiegową mechaniczną skrzynią biegów lub DDCT (podwójne sprzęgło suche), 170-konny silnik 1,4 litra MultiAir2 Turbo z systemem Stop&Start połączony z dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów i 110-konny silnik 1,6 litra E.torQ z systemem Stop&Start połączony z pięciobiegową mechaniczną skrzynią biegów. 

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Jerzy Fiuk

Doradca ekonomiczny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »