| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Jeep Renegade, cena 69 900 zł

Jeep Renegade, cena 69 900 zł

Do polskich salonów sprzedaży wjeżdża nowość kultowej, amerykańskiej marki Jeep. Renegade jest dostępny za przystępną cenę. Powalczy o klientów m.in. z Mini Countryman, czy Suzuki SX4 S-Cross.

Zobacz też: Kamera 360 stopni debiutuje w Volvo

Jeep Active Drive Low

Jeep Active Drive Low rozszerza możliwości systemu Jeep Active Drive i zapewnia przełożenie 20:1. System ten występuje w w wersjach  wyposażonych w silnik benzynowy 2,4 litra oraz diesel 2,0 litra z dziewięciobiegową skrzynią biegów i zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości terenowe podczas ekstremalnej jazdy terenowej.

Blokowanie tylnego mechanizmu różnicowego nastąpi automatycznie, gdy jest aktywny tryb Selec-Terrain „Rock", aby zmaksymalizować moment obrotowy na styku opon z nawierzchnią. Jeep Active Drive Low zapewnia także kontrolę zjazdu ze wzniesienia, jako dodatek do 5 trybów Selec-Terrain w modelu Trailhawk. 

Kontrola zjazdu ze wzniesienia pozwala na płynny i kontrolowany zjazd ze wzniesienia w nierównym lub śliskim terenie bez konieczności naciskania przez kierowcę pedału hamulca. Gdy jest ona włączona, samochód będzie zjeżdżać na znacznych nachyleniach, wykorzystując system hamowania ABS do sterowania prędkością każdego z kół, aby zapewnić optymalne tempo i dynamikę.

Zobacz też: Pierwsza Jazda: nowe Audi TT 2.0 TFSI 230 KM Quattro

Jeep System Selec-Terrain

Jeep Active Drive i Active Drive Low zawierają firmowy system kontroli trakcji Selec-Terrain.  Selec-Terrain pozwala kierowcy na wybór ustawienia trybu drogowego lub terenowego dla optymalnej wydajności.
Do wyboru jest pięć zindywidualizowanych ustawień:  tryby Auto, Snow, Sand i Mud, i wyłącznie w systemie Jeep Active Drive Low w modelu Trailhawk - tryb Rock. 

Jeep Renegade - dziewięciobiegowa przekładania

Nowy Jeep Renegade jest pierwszym małym SUVem, który może być wyposażony w  dziewięciobiegową automatyczną przekładnię. Nowa skrzynia biegów jest dostępna w wersji z 170-konnym silnikiem 1,4 litra MultiAir2 Turbo, 140- i 170-konnym 2,0 litrowym silnikiem Turbo diesel i silnikiem benzynowym 2,4 litra Tigershark MultiAir w serii Renegade. 

Ponadto Renegade może być wyposażony w sześciobiegową przekładnię automatyczną i sześciobiegową lub pięciobiegową manualną.

Zobacz też: Test Seat Alhambra 2.0 TDI 177 KM DSG

Jeep Renegade - gama silnikowa

Na polskim rynku gama napedowa Jeepa Renegade obejmuje dwa silniki benzynowe i dwa silniki Diesla. W ofercie silników benzynowych znajduje się 140-konny silnik 1,4 litra MultiAir2 Turbo z systemem Stop&Start połączony z sześciobiegową mechaniczną skrzynią biegów lub DDCT (podwójne sprzęgło suche), 170-konny silnik 1,4 litra MultiAir2 Turbo z systemem Stop&Start połączony z dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów i 110-konny silnik 1,6 litra E.torQ z systemem Stop&Start połączony z pięciobiegową mechaniczną skrzynią biegów. 

reklama

Aktualizacja: 28.10.2014

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Jeep Renegade
Jeep Renegade

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Sylwia Czub-Kiełczewska

Specjalista ds. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »