| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Skoda Fabia RS: Polska na śniegu

Test Skoda Fabia RS: Polska na śniegu

Popularne miejskie auto z mocnym silnikiem? Taka właśnie jest Fabia RS, czyli najmocniejsza wersja dobrze znanego modelu, która teraz zamiast diesla, ma pod maską nowoczesny turbobenzynowy silnik TSI.

Zużycie paliwa nie przeraża. Nie staraliśmy się realizować zasad eco-drivingu, wiec najniższe zużycie odnotowane w mieście to około 9,5 litra. Jednak podczas dynamicznej jazdy bez problemu można zmieścić się w 12 litrach, co jest niezłym wynikiem. Zawieszenie zostało utwardzone w stosunku do cywilnych wersji Fabii. Sporą zasługę mają w tym jeszcze niskoprofilowe koła. Auto jednak trzyma się drogi na tyle pewnie, że kierowca nawet w zakręcie ma ochotę na szybką i co ważne pewna jazdę. Układ kierowniczy, jak to w Skodzie, pracuje nieźle, jednak jak na sportową wersję jest zbyt mocno wspomagany.

Zobacz też: Test Skoda Octavia Tour: wybór z rozsądku

Za Fabię RS w wersji hatchback trzeba zapłacić 73 850zł. Dla porównania techniczny bliźniak ze stajni Seata, czyli Ibiza Cupra kosztuje 80 790zł. Aby stać się posiadaczem wersji Combi trzeba dopłacić 2500 zł. Poza większym bagażnikiem zyskamy też o 3 km/h wyższą prędkość maksymalną. Po doposażeniu auta do takiego poziomu na jakim znajduje się testowana wersja (wielofunkcyjna kierownica, zestaw GSM II, nawigacja, pełna elektryka) trzeba przygotować się na wydatek 83 350zł. Największym plusem posiadania Fabii RS jest jednak możliwość oglądania spojrzeń innych kierowców, którzy nie wiedząc co drzemie pod maską tego auta, z niedowierzaniem patrzą jak wyprzedza ich popularny model i tak szybko znika z pola widzenia.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Skoda Fabia RS tył i bok fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS tył i bok fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS bok fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS bok fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS przód fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS przód fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS bok fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS bok fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS przód fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS przód fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS przód fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS przód fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS tył fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS tył fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS gałka zmiany biegów fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS gałka zmiany biegów fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS fotele przód fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS fotele przód fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS kanapa tył fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS kanapa tył fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS kokpit fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS kokpit fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS wnętrze przód fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS wnętrze przód fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS silnik fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS silnik fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS zegary fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS zegary fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS bagażnik fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS bagażnik fot. Maciej Medyj

Skoda Fabia RS kanapa tył fot. Maciej Medyj
Skoda Fabia RS kanapa tył fot. Maciej Medyj

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

N Dorfina – niezależni doradcy finansowi

Doradcy finansowi N Dorfina

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »