| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Nowa Kia Soul: dane techniczne i wyposażenie

Nowa Kia Soul: dane techniczne i wyposażenie

Kia Soul to czterodrzwiowy, pięcioosobowy hatchback z segmentu B, który na rynku konkuruje np. z Nissanem Juke. Auto przeszło właśnie facelifting. Poniżej prezentujemy dane techniczne i wyposażenie Kii Soul po faceliftingu.

Kia Soul: dane techniczne

Karoseria i podwozie

Kia Soul ma w pełni stalowe nadwozie o konstrukcji skorupowej.

Silniki

Do wyboru: usytuowany poprzecznie silnik benzynowy lub silnik Diesla napędzający przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej ręcznej lub automatycznej skrzyni biegów.

Zobacz też: Kia Cee’d – jaką wybrać? Poradnik kupującego

1,6-litrowy silnik Diesla o mocy 128 KM

Rodzaj    U2, czterocylindrowy rzędowy, 16-zaworowy z jedną turbosprężarką o zmiennej geometrii (VGT)
Pojemność         1,6 litra, 1582 cm³
Maksymalna moc     128 KM (94 kW) @ 4000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy     260 Nm (26,5 kgfm) @ 1900 obr./min
Średnica x skok tłoka 77,2 x 84,5 mm
Stopień sprężania    17,3: 1
Podawanie paliwa    wtrysk paliwa Common Rail CRDi
Konstrukcja         Żeliwny blok silnika i żeliwna głowica
Klasa emisji spalin     Euro 5

Kia Soul 1.6 CRDi, nawet 11% taniej. Sprawdź teraz!

Zobacz też: Pierwsza jazda: Kia Rio – postrach konkurencji

1,6-litrowy silnik benzynowy o mocy 140 KM

Rodzaj        DOHC, czterocylindrowy rzędowy, 16-zaworowy z GDI
Pojemność         1,6 litra, 1591 cm³
Maksymalna moc     140 KM (103 kW) @ 6300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy     166 Nm (17,0 kgfm) @ 4850 obr./min
Średnica x skok tłoka 77,0 x 85,4 mm
Stopień sprężania    11.0:1
Podawanie paliwa     GDI (bezpośredni wtrysk benzyny)
Konstrukcja         Aluminiowy blok silnika i aluminiowa głowica
Klasa emisji spalin     Euro 5

Zobacz też: Kia Picanto - Jaką wybrać? Poradnik kupującego

Skrzynie biegów     1,6D            1,6B

Ręczna                     6 st.            6 st.
Automatyczna           6 st.            6 st.

Układ kierowniczy

Rodzaj             Przekładnia zębatkowa z elektrycznym wspomaganiem
Ogólne przełożenie     14.0:1
Liczba obrotów         2,69 obrotu między skrajnymi pozycjami
Średnica skrętu         10,54 metra

Zawieszenie i amortyzacja

Przód     W pełni niezależne dzięki montowanym pod ramą kolumnom MacPhersona, ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami gazowymi. Stabilizator poprzeczny.
Tył     CTBA (zespolona belka skrętna) ze sprężynami śrubowymi i gazowymi amortyzatorami ASD.

Hamulce

Zasilanie     Pojedynczy 10,0-calowy zawór wspomagający uruchamianie hamulców
Przód             Tarcze wentylowane 280 x 26 mm
Tył             Tarcze lite 262 x 10 mm
Hamulec parkingowy Dźwignia obsługiwana ręcznie

Zobacz też: Test Kia Picanto: Samochód roku 2011?

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Anna Mosiej

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »