| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Alfa Romeo na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Alfa Romeo na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Esencja stylu wyrażająca silne emocje, znakomita przyczepność do drogi oraz największa przyjemność prowadzenia: oto cechy, które od zawsze wyróżniały Alfę Romeo na światowej arenie motoryzacyjnej. Te same wartości stanowią fundament Alfy Romeo 4C Concept, kompaktowego „super samochodu", który reprezentuje prawdziwą esencję sportowego samochodu powstałego na bazie wartości marki.

We Frankfurcie prezentowane są dwie wersje Alfy Romeo Giulietta: najmocniejsza wersja silnikowa Giulietty Quadrifoglio Verde z silnikiem Tbi 1750 o mocy 235 KM, w kolorze Rosso Competizione oraz wersja Distinctive w odcieniu Grigio Magnesio wyposażona w silnik wysokoprężny 2,0 JTDM o mocy 170 KM. Obydwie wersje wyposażone są w najnowsze rozwiązania technologiczne od biksenonowych przednich reflektorów z funkcją AFS (zaawansowanym, nowoczesnym systemem sterowania, który automatycznie reguluje wiązkę przedniego reflektora na podstawie komend z kierownicy, i który potrafi obrócić reflektor o maksymalnie 15°) poprzez system nawigacji z mapami i wysuwanym wyświetlaczem i systemem TMC Pro do systemu hi-fi BOSE, do systemu Blue&Me z przyciskami sterowania znajdującymi się na kolumnie kierownicy i portem AUX, USB i Bluetooth.

MiTo

Na stoisku Alfy Romeo nie może oczywiście zabraknąć modelu MiTo, który został ostatnio poddany zmianom poprzez wprowadzenie ważnych innowacji. Na początek innowacje produktowe: wszystkie silniki montowane w MiTo spełniają wymogi normy Euro 5 i posiadają w standardzie system Start&Stop, za wyjątkiem wersji najtańszej wersji Junior 1.4 70 KM. Zwer. Na koniec, MiTo z silnikiem 1,4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM, jako jedyny samochód w tej klasie, ma do zaoferowania klientom zainteresowanym maksymalną przyjemnością prowadzenia układ zawieszenia „Alfa Active Suspension": system, który aktywnie i w sposób ciągły steruje elektronicznymi amortyzatorami, idealnie zintegrowanymi z „technologią D.N.A.", i który obsługiwany jest przy użyciu dźwigni znajdującej się wewnątrz samochodu, czyli za pomocą selektora stylu jazdy Alfa D.N.A.

Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta: Piękna Włoszka

Ponadto, na targach w Niemczech prezentowana jest najmocniejsza i ekskluzywna wersja MiTo - Quadrifoglio Verde. Nowa wersja MiTo Quadrifoglio Verde wyposażona w mocny silnik 1,4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM (zdobywcę tytułu „Najlepszy Nowy Silnik Roku 2010"), oferuje innowacyjny układ zawieszenia „Alfa Active Suspension", który aktywnie i w sposób ciągły steruje elektronicznymi amortyzatorami opracowanymi w wyniku połączenia sił projektantów i testerów Alfy Romeo z najnowszymi technologiami Magneti Marelli.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Häfele Polska

Producent okuć meblowych i budowlanych, a także elektronicznych systemów kontroli dostępu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »