| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Tata Indica

Tata Indica

Pierwszym wyprodukowanym w całości przez koncert Tata był model Indica. Choć trafił on do sprzedaży w 1997 roku, w Polsce można go kupić dopiero od 2008 roku.

Indica jest autem które możemy umieścić między segmentem A i B. Samochód ma dość małe gabaryty – jego długość wynosi 3690 mm, szerokość 1665 mm, a wysokość 1500 mm. W połączeniu z promieniem zawracania wynoszącym 5 metrów, Indica może trafić w gusta ludzi potrzebujących auta, które wciśnie się w każdą lukę na parkingu.

Zobacz również: Tata Nano

Niestety, konstrukcja auta jest już nieco przestarzała. Choć w standardowym wyposażeniu są manualna klimatyzacja, elektryczne szyby czy centralny zamek, to brak ABSu czy poduszki powietrznej pasażera może odstraszyć niejednego klienta. Indica pojawiła się także w wersji GLX, posiadającej ABS i dwie poduszki powietrzne, oraz SPORT, gdzie do wersji GLX dodano jeszcze skórzaną tapicerkę, sportowe zakończenie układu wydechowego oraz alufelgi.
Opcjonalnie klienci mogą sobie zamówić radio, lakier metalic, autoalarm czy czujniki cofania.

Pod maską Indicy znajduje się silnik benzynowy o pojemności 1.4 litra, który osiąga moc 85 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 120 Nm. Prędkość maksymalna auta wynosi 160 km/h. W mieszanym cyklu Indica zadowoli się 6.4 l paliwa na 100 km.

Zobacz również: Tata Indica Vista

Obecnie u polskiego dealera Indica w podstawowej konfiguracji kosztuje 21 950 zł. Za wersję GLX trzeba dopłacić 4 000, a SPORT ok. 8 000 zł. Za podobne pieniądze można nabyć nadstępce Indicy- Indicę Vista, która oferuje klientom nowocześniejsze i przestronniejsze nadwozie.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Zbigniew Nowicki

Członek Zarządu Sembox Sp. z o.o.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »