| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Skoda Fabia III 1.0 MPI

Test Skoda Fabia III 1.0 MPI

Skoda Fabia III przeszła na pierwszy rzut oka niewielkie zmiany. Jednak po zajęciu miejsca w kabinie auta łatwo zauważyć, że producent chciał upodobnić mniejszy model do bardziej reprezentacyjnej Octavii a nawet Superba. Jakie wrażenia pozostawiła po sobie prawie najtańsza wersja Fabii z silnikiem 1.0 MPI?

Cena i wyposażenie

Jak wspominałem na początku recenzji, do testu otrzymaliśmy Skoda Fabię w wersji Ambition doposażoną w pakiet Audio (radio Swing, Bluetooth, 2 dodatkowe głośniki z tyłu, skórzana kierownica wielofunkcyjna), pełnowymiarowe koło zapasowe, dywaniki i pakiet MIXX (alufelgi 15-calowe, czujniki parkowania z tyłu, czujnik zmierzchu). Odmiana ta w standardzie ma klimatyzację manualną, 6 poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane przednie szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, przyciemniane szyby i komplet systemów bezpieczeństwa. Moim zdaniem warto jednak rozważyć doposażenie auta w sportowe fotele za 950 zł (znacznie bardziej wygodne na co dzień), tempomat za 600 zł (chyba, że auto będzie używane wyłącznie w mieście) i ewentualnie automatyczną klimatyzację  za 1400 zł (większa wygoda użytkowania, relatywnei nieduża dopłata). Cena tak skonfigurowanego egzemplarza podniesie się do 48 830 zł.

Zobacz też: Test Ford Focus 1.5 TDCI 120 KM Man.

Opinia

Skoda Fabia III to auto, które choć nie jest w stanie zapewnić takich wrażeń za kierownicą jak Ford Fiesta, ma własne, niezaprzeczalne atuty. Jest przestronna w obu rzędach siedzeń, ma bardzo duży jak na ten segment bagażnik, a przy tym jej konstrukcja sprawia wrażenie dojrzałej i dopracowanej. Zawieszenie nieźle wybiera nierówności, układ kierowniczy pracuje bardzo przewidywalnie, a prosty technicznie silnik, jest oszczędny i wystarczająco dynamiczny do miejskiej jazdy. Jeśli auto ma jednak jeździć na trasie lepiej wybrać co najmniej wersję 75-konną, która chętnie wkręca się na obroty, a zużywa w zasadzie tyle samo paliwa.

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 30.11.2015

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Skoda Fabia III 1.0 MPI
Skoda Fabia III 1.0 MPI

Skoda Fabia III 1.0 MPI
Skoda Fabia III 1.0 MPI

Skoda Fabia III 1.0 MPI
Skoda Fabia III 1.0 MPI

Skoda Fabia III 1.0 MPI
Skoda Fabia III 1.0 MPI

Skoda Fabia III 1.0 MPI
Skoda Fabia III 1.0 MPI

Skoda Fabia III 1.0 MPI
Skoda Fabia III 1.0 MPI

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Xandia

Doradztwo finansowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »