| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volkswagen Cross Polo: Ulubieniec surferów

Test Volkswagen Cross Polo: Ulubieniec surferów

Volkswagen Polo Cross to zdecydowanie najatrakcyjniejsza pod względem wizualnym odmiana małego Polo. Czy oprócz tego, że najładniejsza to wersja Cross jest również najlepsza w gamie Polo?

Nowe Cross Polo jest kontynuacją niszowych wersji Polo poprzednich generacji - Polo Fun oraz jego następcy - Cross Polo pierwszej generacji. Co ciekawe, zgodnie z pierwszymi założeniami Polo Fun miało być wyprodukowane tylko w ilości 5.000 egzemplarzy, jednak spore zainteresowanie nabywców tym modelem spowodowało, że producent zdecydował się rozwijać projekt, co w prostej linii doprowadziło do wprowadzenia do oferty odmiany Cross.

Nadwozie

Zobacz także: Opinie kierowców o Volkswagen Polo

Wersja Cross Volkswagena Polo zwraca uwagę. Zwłaszcza pomalowana na widoczny na zdjęciach pomarańczowy kolor. Zwiększony o 15 mm prześwit, plastikowe osłony na błotnikach oraz w dolnej części drzwi, masywne zderzaki, zmodyfikowana osłona wlotu powietrza sugerują, że Cross Polo da sobie świetnie radę na bezdrożach. Tymczasem auto dostępne jest jedynie z napędem na przednią oś, co czyni z Polo Cross najwyżej pogromcę piaszczystych, polnych dróg oraz wysokich krawężników.
Cóż, podobno auto kupuje się przede wszystkim oczami, a Cross Polo emanuje modnym surferskim sznytem, co mimo braku napędu na obie osie czyni go łakomym kąskiem dla młodych i aktywnych kierowców.

Wnętrze/wyposażenie

Nietuzinkowy styl Cross Polo widać także we wnętrzu. Wersja standardowo wyposażona jest w sportowe fotele, a przedział pasażerski ożywiają kolorowe wstawki, w prezentowanym egzemplarzu – pomarańczowe.
Linia kokpitu nie różni się od tradycyjnych odmian Polo, materiały użyte do wykończenia wnętrza są wysokiej jakości, a poszczególne elementy spasowane z dokładnością.
Widoczność z miejsca kierowcy jest dobra we wszystkich kierunkach.
Wyposażenie standardowe wersji Cross Volkswagena Polo mimo że różni się nieznacznie od najbogatszej odmiany tradycyjnej wersji Polo – Highline jest dość ubogie i zawiera m.in. trójramienną kierownicę obszytą skórą, światła przeciwmgielne, podłokietnik z przodu, siedemnastocalowe aluminiowe obręcze kół, komputer pokładowy i elektryczne szyby w czterech drzwiach. Niestety nie znajdziemy w wyposażeniu standardowym ani radia ani manualnej klimatyzacji.

Zobacz także: Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Uroczy… Volkswagen?

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Bagażnik Volkswagena Polo Cross ma objętość od 280 do 952 litrów.
Bagażnik Volkswagena Polo Cross ma objętość od 280 do 952 litrów.

Na tylnej kanapie Volkswagena Polo Cross ilość miejsca jest umiarkowana.
Na tylnej kanapie Volkswagena Polo Cross ilość miejsca jest umiarkowana.

Oprócz osłon Volkswagen Polo Cross wyposażony został w indywidualny wzór felg.
Oprócz osłon Volkswagen Polo Cross wyposażony został w indywidualny wzór felg.

Volkswagen Polo Cross jest dość podatny na boczne podmuchy wiatru.
Volkswagen Polo Cross jest dość podatny na boczne podmuchy wiatru.

Sportowe fotele i kolorowa tapicerka to wyposażenie standardowe Volkswagen Polo Cross.
Sportowe fotele i kolorowa tapicerka to wyposażenie standardowe Volkswagen Polo Cross.

Tablica przyrządów Volkswagena Polo Cross nie różni się od tych z tradycyjnych odmian Polo.
Tablica przyrządów Volkswagena Polo Cross nie różni się od tych z tradycyjnych odmian Polo.

Zawieszenie Volkswagena Polo Cross wydaje się bardziej miękkie niż tradycyjnej odmiany Polo.
Zawieszenie Volkswagena Polo Cross wydaje się bardziej miękkie niż tradycyjnej odmiany Polo.

Kolorowe szwy m.in. na dźwigni hamulca pomocniczego to smaczki typowe dla Volkswagena Polo Cross.
Kolorowe szwy m.in. na dźwigni hamulca pomocniczego to smaczki typowe dla Volkswagena Polo Cross.

Volkswagen Polo Cross ma zwiększony prześwit (o 15 mm) ale napęd nadal przekazywany jest jedynie na przednią oś.
Volkswagen Polo Cross ma zwiększony prześwit (o 15 mm) ale napęd nadal przekazywany jest jedynie na przednią oś.

Silnik 1,6 TDI to sprawne źródło napędu dla Volkswagena Polo Cross.
Silnik 1,6 TDI to sprawne źródło napędu dla Volkswagena Polo Cross.

Przedni podłokietnik ze schowkiem  to wyposażenie standardowe Volkswagena Polo Cross.
Przedni podłokietnik ze schowkiem to wyposażenie standardowe Volkswagena Polo Cross.

Masywne zderzaki i plastikowe osłony wyróżniają Volkswagena Polo Cross
Masywne zderzaki i plastikowe osłony wyróżniają Volkswagena Polo Cross

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

SLOWLAJF - Fundacja Przeciw Wypaleniu Zawodowemu

SLOWLAJF - Fundacja Przeciw Wypaleniu Zawodowemu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »