| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 308 SW: Liczy się przestrzeń

Test Peugeot 308 SW: Liczy się przestrzeń


Peugeot 308 SW ma 4,5 m długości i przestrzeń bagażową o pojemności od 520 l. Prawdę mówiąc niewiele jest rodzin, dla których to auto było by zbyt małe. Tym bardziej, że można nim przewieźć 7 osób.

Pod maską testowanego egzemplarza pracowała wysokoprężna jednostka napędowa z rodziny HDi o pojemności 2 l i mocy maksymalnej 140 KM. Silnik rozwija maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr./min. Z napędem współpracuje sześciobiegowa manualna przekładnia.
Według danych producenta jednostka napędowa rozpędza ważącego aż 1650 kg Peugeota od 0 do 100 km/h w 11,1 s. 

W praktyce jazda 308 SW jest przyjemna. Zawieszenie komfortowo amortyzuje nierówności nawierzchni, a silnik jest wystarczająco dobrze wyciszony. Swoim charakterem Peugeot nie wymusza na kierowcy sportowego stylu jazdy, stąd zadeklarowane przez producenta przyspieszenie wydaje się być wystarczające.

Zobacz również: Test Seat Altea XL: urodziwy i praktyczny

Tym bardziej, że biorąc pod uwagę spore gabaryty pojazdu silnik zużywa niewiele paliwa. Podczas jazdy w ruchu miejskim Peugeot spalał średnio 8,5 l oleju napędowego na 100 km.

Minusy 308 SW będą doskwierać kierowcom ze sportową żyłką. Ci zarzucą autu zbytnią ospałość i będzie im przeszkadzała tendencja do podsterowności na szybko pokonywanych łukach. 

W codziennej miejskiej eksploatacji uciążliwy na dłuższą metę jest duży promień skrętu, co dodatkowo utrudnia parkowanie tym sporym autem.

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Fotel kierowcy Peugeota 308 SW jest wygodny. Fot. Moto.wieszjak.pl
Fotel kierowcy Peugeota 308 SW jest wygodny. Fot. Moto.wieszjak.pl

System nawigacji w Peugeocie 308 SW wymaga dopłaty. Fot. Moto.wieszjak.pl
System nawigacji w Peugeocie 308 SW wymaga dopłaty. Fot. Moto.wieszjak.pl

Trzy niezależ fotele w drugim rzędzie to opcja. Fot. Moto.wieszjak.pl
Trzy niezależ fotele w drugim rzędzie to opcja. Fot. Moto.wieszjak.pl

Szklany, panoramiczny dach to jeden z wyróżników Peugeota 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl
Szklany, panoramiczny dach to jeden z wyróżników Peugeota 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl

Na po złożeniu foteli, przestrzeń ładunkowa Peugeota 308 SW jest ograniczona. Fot. Moto.wieszjak.pl
Na po złożeniu foteli, przestrzeń ładunkowa Peugeota 308 SW jest ograniczona. Fot. Moto.wieszjak.pl

Dwustrefowa klimatyzacja to wyposażenie standardowe w wersji Premium Peugeota 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl
Dwustrefowa klimatyzacja to wyposażenie standardowe w wersji Premium Peugeota 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl

Gniazdo 12V jest bardzo przydatne podczas długich podróży. Fot. Moto.wieszjak.pl
Gniazdo 12V jest bardzo przydatne podczas długich podróży. Fot. Moto.wieszjak.pl

Zawieszenie Peugeota 308 SW jest komfortowe. Fot. Moto.wieszjak.pl
Zawieszenie Peugeota 308 SW jest komfortowe. Fot. Moto.wieszjak.pl

Charakterystyczne dla modeli Peugeota klinowate reflektory. Fot. Moto.wieszjak.pl
Charakterystyczne dla modeli Peugeota klinowate reflektory. Fot. Moto.wieszjak.pl

Maksymalna objętość przedziału bagażowego Peugeota 308 SW to 2149 l. Fot. Moto.wieszjak.pl
Maksymalna objętość przedziału bagażowego Peugeota 308 SW to 2149 l. Fot. Moto.wieszjak.pl

Przednia część nadwozia Peugeota 308 SW prezentuje się niezwykle dynamicznie. Fot. Moto.wieszjak.pl
Przednia część nadwozia Peugeota 308 SW prezentuje się niezwykle dynamicznie. Fot. Moto.wieszjak.pl

Peugeot 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl
Peugeot 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl

Na dwóch dodatkowych fotelach umieszczonych w bagażniku Peugeota 308 SW siedzi się niezbyt wygodnie. Fot. Moto.wieszjak.pl
Na dwóch dodatkowych fotelach umieszczonych w bagażniku Peugeota 308 SW siedzi się niezbyt wygodnie. Fot. Moto.wieszjak.pl

Dwa dodatkowe fotele w Peugeocie 308 SW wymagają dopłaty. Fot. Moto.wieszjak.pl
Dwa dodatkowe fotele w Peugeocie 308 SW wymagają dopłaty. Fot. Moto.wieszjak.pl

Tablica przyrządów Peugeota 308 SW wykonana jest z materiałów przyjemnych w dotyku. Fot. Moto.wieszjak.pl
Tablica przyrządów Peugeota 308 SW wykonana jest z materiałów przyjemnych w dotyku. Fot. Moto.wieszjak.pl

Peugeot 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl
Peugeot 308 SW Fot. Moto.wieszjak.pl

"Zegary" Peugeota 308 SW są estetyczne. Fot. Moto.wieszjak.pl
"Zegary" Peugeota 308 SW są estetyczne. Fot. Moto.wieszjak.pl

Z tej perspektywy sylwetka Peugeota 308 SW nie wszystkim przypadnie do gustu. Fot. Moto.wieszjak.pl
Z tej perspektywy sylwetka Peugeota 308 SW nie wszystkim przypadnie do gustu. Fot. Moto.wieszjak.pl

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

dr Katarzyna Kalata

Ekspert z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »