| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Alfa Romeo Giulietta: Piękna Włoszka

Test Alfa Romeo Giulietta: Piękna Włoszka


Giulietta ujrzała światło dzienne w 2010 roku. Na rynku zastąpiła wysłużoną, sprzedawaną przez ponad 10 lat, 147-kę. Bardzo mnie ucieszył powrót do nazwy Giulietta – w końcu kobiece imię idealnie oddaje charakter aut tej marki - pięknych, intrygujących ale nieco kapryśnych i wymagających ciągłej troski.

Opinie kierowców: 

Tomasz Korniejew: Alfa Gulietta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Podszedłem do niej jak do przeciętnego kompaktowego hatchbacka z bardzo ładnym nadwoziem i mocniejszym silnikiem diesla. Nie jest to odmiana sportowa, a mimo to jeździ ponadprzeciętnie dobrze, można się w niej poczuć jak w aucie GTI. Gulietta nie narzuca charakterem stylu jazdy, a to dla wielu osób bardzo ważne. Jeżdżąc Alfą na co dzień nie przeszkadza prowadzącemu powolne snucie się w potoku pojazdów. Jednak, gdy tylko kierowca nabierze ochoty na dynamiczną jazdę Alfa dostarczy mu wiele radości z jazdy i nie przysporzy kompleksów.
Pozytywnie zaskakuje ilość przestrzeni na tylnej kanapie. Pozornie wydaje się bardzo ciasna.

Alternatywa dla Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD:

Audi A3 2.0 TDI (170 KM) – trochę mniejsze auto z bardzo popularnej w naszym kraju rodziny Audi. Bardziej prestiżowy i niezawodny a jednocześnie po niemiecku nudny. Cena od: 102 000 zł.

Citroen DS4 2.0 HDI (160 KM) – niedostępny jeszcze na rynku. Kolejny przedstawiciel Citroena (po DS3) w grupie aut Premium. Atrakcyjny design potrafi wzbudzić pozytywne emocje. Cena: nieznana – przypuszczalnie przekroczy 100 000 zł

Seat Leon 2.0 TDI (170 KM) – ten sam silnik co w Audi A3 – mniej prestiżowy niż niemiecki kuzyn ale za to atrakcyjniejszy wizualnie i zdecydowanie tańszy. Cena od 96 000 zł

Zobacz również: Opel Astra J (IV)

Dane techniczne:

Długość: 4 351 mm

Szerokość: 1 798 mm

Wysokość: 1 465 mm

Rozstaw osi: 2 634 mm

Masa: 1 395 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 1 825 kg

Pojemność bagażnika: 350 l

Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa

Napęd: przedni

Typ silnika: turbodiesel

Liczba cylindrów: 4

Pojemnośc silnika: 1956 ccm

Moc silnika: 125 kW (170 KM) / 1500 obr./min

Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm / 1500 obr./min (Dynamic) 350 Nm / 1750 obr./min

Prędkość maksymalna: 218 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 8 s

Zużycie paliwa: 4,7 l / 100 km

Pojemnośc zbiornika paliwa: 60 l

Test zderzeniowy: 5 gwiazdek

Zobacz również: Peugeot RCZ: TT po francusku

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Tradycyjnie dla Alfy – obrotomierz i szybkościomierz w tunelach (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Tradycyjnie dla Alfy – obrotomierz i szybkościomierz w tunelach (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Schowek w nowej Alfie jest niewielki i co gorsza lekko niedopracowany (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Schowek w nowej Alfie jest niewielki i co gorsza lekko niedopracowany (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Elektryczna regulacja foteli Giulietty dostępna jest za dopłatą (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Elektryczna regulacja foteli Giulietty dostępna jest za dopłatą (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Nie tylko w czasie jazdy Giulietta wygląda dynamicznie (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Nie tylko w czasie jazdy Giulietta wygląda dynamicznie (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Nowa Giulietta dostępna jest tylko w 5-drzwiowej wersji (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Nowa Giulietta dostępna jest tylko w 5-drzwiowej wersji (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Dwie rury wydechowe nadają Giulietcie sportowy charakter (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Dwie rury wydechowe nadają Giulietcie sportowy charakter (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Przód Giulietty nawiązuje do modelu 8C Competizione (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Przód Giulietty nawiązuje do modelu 8C Competizione (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Tylne światła nowej Alfy rewelacyjnie wyglądają po zmierzchu (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Tylne światła nowej Alfy rewelacyjnie wyglądają po zmierzchu (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Piękny wygląd i wzorowa ergonomia – Giulietta łączy je w sposób niemal idealny (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Piękny wygląd i wzorowa ergonomia – Giulietta łączy je w sposób niemal idealny (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Bagażnik w Giuliettcie – kolejne zaskoczenie na plus (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Bagażnik w Giuliettcie – kolejne zaskoczenie na plus (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Alfa Romeo Giulietta to jedno z najładniejszych aut na rynku (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Alfa Romeo Giulietta to jedno z najładniejszych aut na rynku (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Testowana wersja Giulietty oferowała sterowanie radiem w kole kierownicy (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Testowana wersja Giulietty oferowała sterowanie radiem w kole kierownicy (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Oprócz sterowania radiem na kierownicy znalazł się przycisk zestawu głośnomówiącego (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Oprócz sterowania radiem na kierownicy znalazł się przycisk zestawu głośnomówiącego (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Za takie detale kochamy Alfy (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Za takie detale kochamy Alfy (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Nawigacja w opcji - w Giulietcie wszystko pasuje idealnie do klimatu (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Nawigacja w opcji - w Giulietcie wszystko pasuje idealnie do klimatu (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Dwulitrowy silnik w Alfie mógłby być bardziej dynamiczny (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Dwulitrowy silnik w Alfie mógłby być bardziej dynamiczny (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Konsola środkowa Giulietty – minimalizm jest piękny (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Konsola środkowa Giulietty – minimalizm jest piękny (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Świetnie wygląda i jest prosta w obsłudze – regulacja klimatyzacji w nowej Alfie (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Świetnie wygląda i jest prosta w obsłudze – regulacja klimatyzacji w nowej Alfie (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Przełącznik D.N.A. – odpowiedzialny za to by Alfa jeździła tak jak powinna (polecam tryb Dynamic) (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Przełącznik D.N.A. – odpowiedzialny za to by Alfa jeździła tak jak powinna (polecam tryb Dynamic) (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Tylne światła w technologii LED to w Alfie nie nowość (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Tylne światła w technologii LED to w Alfie nie nowość (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Dzienne światła LED dobrze wyglądają i pasują do charakteru Alfy (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Dzienne światła LED dobrze wyglądają i pasują do charakteru Alfy (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Gałka zmiany biegów w Giuliettcie – szkoda, że skrzynia nie pracuje tak pięknie (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Gałka zmiany biegów w Giuliettcie – szkoda, że skrzynia nie pracuje tak pięknie (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Z tyłu nowej Alfy znajdujemy zaskakująco dużo miejsca (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Z tyłu nowej Alfy znajdujemy zaskakująco dużo miejsca (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Fotele Giulietty ładnie wyglądają ale w naszych warunkach nie sprawdzają się w dłuższej podróży (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Fotele Giulietty ładnie wyglądają ale w naszych warunkach nie sprawdzają się w dłuższej podróży (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

Logo Alfy – przyciąga spojrzenia jak kobiecy dekolt (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl
Logo Alfy – przyciąga spojrzenia jak kobiecy dekolt (Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD Distintctive) Fot. Moto.wieszjak.pl

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

R. Olszewski, J. Tokarski i Wspólnicy

Kancelaria Prawnicza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »