| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Naprawa > Napęd > Czyszczenie silniczka wolnych obrotów w Mitsubishi Galant

Czyszczenie silniczka wolnych obrotów w Mitsubishi Galant

Jednym z ważnych elementów eksploatacji silników starszego typu jest konserwacja silniczka wolnych obrotów. Oto, jak wyczyścić silniczek wolnych obrotów w Mitsubishi Galant.

Do wyczyszczenia silnika krokowego w Mitsubishi Galant potrzebne nam będzie kilka rzeczy:

  • śrubokręt krzyżakowy,
  • śrubokręt płaski,
  • kombinerki,
  • klucz nasadowy 12mm,
  • smar techniczny z dodatkiem teflonu,
  • benzyna do czyszczenia,
  • środek odrdzewiający.

Zaczynamy od odpięcia linki gazu, kości silniczka wolnych obrotów i wtyczki od wtryskiwaczy zwanej wtyczką TPS. Następnie kluczem 12mm odkręcamy cztery śruby mocujące przepustnicę. Śrubokrętem odkręcamy dwie opaski zaciskowe na 2 wężach prowadzących do przepustnicy i trzy wychodzące z przepustnicy do kolektora dolotowego.

Zobacz również: Jak zabezpieczyć się przed opadnięciem maski podczas prac przy silniku?

Przy takiej czynności producent zaleca wymianę uszczelki na łączeniu kolektora z przepustnicą. Śruby silniczka należy obficie opryskać płynem penetrującym, ponieważ odkręca się je za pomocą wkrętaka, a dostępność do nich jest utrudniona. Za pomocą płaskiego wkrętaka lub noża, podważamy pokrywę obudowy, uważając przy tym aby nie wypadły nam plastikowe tryby silniczka. Możemy wyciągnąć delikatnie wszystkie tryby i wykręcić trzpień aby wszystko dokładnie wyczyścić benzyną i nasmarować smarem technicznym. Na koniec składamy wszystkie elementy w analogicznej kolejności.

Zobacz również: Jak zlokalizować i usunąć podejrzane stuki w komorze silnika?

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Grupa LEX&TAX

Adwokaci i biuro podatkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »