| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > DPD Polska Głównym Partnerem konferencji eHANDEL 2011

DPD Polska Głównym Partnerem konferencji eHANDEL 2011

DPD Polska jest Głównym Partnerem konferencji ,,eHANDEL 2011” organizowanej przez dziennik „Rzeczpospolita” w dniach 7-8 czerwca. Spotkanie dotyczy aktualnych trendów w e-commerce, a także możliwości zwiększania sprzedaży przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów.

DPD Polska od ponad 10 lat obsługuje segment sprzedaży B2C. Angażuje się także w działania edukacyjne związane z e-commerce, podkreślając zalety zakupów w Sieci.

- Dynamiczny rozwój handlu internetowego powoduje, że coraz więcej odbiorców usług kurierskich to klienci indywidualni. Obsługa sektora B2C wymaga od nas elastycznego podejścia, innowacyjnego myślenia oraz wdrażania narzędzi specjalnie dostosowanych do tej grupy konsumentów. W przypadku odbiorcy indywidualnego, kluczowa jest efektywna informacja o statusie przesyłki, ustalanie konkretnych godzin i miejsca dostarczenia paczki oraz indywidualnego trybu, w jakim odbywa się usługa - mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska.

W czasie konferencji zostaną poruszone najważniejsze dla branży kwestie. Oprócz analizy rynku e-commerce, będą to między innymi: strategia budowy wielokanałowego e-commerce, badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych oraz trendy decydujące o przewadze konkurencyjnej. Prelegenci to w większości praktycy, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z zakresu wprowadzania przedsiębiorstw internetowych na rynek.

Rynek handlu internetowego znajduje się obecnie w fazie dynamicznego rozwoju, jednak w tej chwili jest to obszar bardzo niejednorodny – mówi Maciej Głowacki. Znajdziemy w tym sektorze zarówno przedsiębiorstwa prowadzone przez 1-2 osoby, jak i ogromne korporacje mające duże zaplecze logistyczne, które handlują asortymentem liczonym w tysiącach pozycji. Mają więc często specyficzne potrzeby, a tym samym różne oczekiwania względem świadczonych im usług – dodaje.

Z perspektywy firmy kurierskiej, charakterystyczna dla rynku e-commerce jest konieczność komunikacji pomiędzy trzema partnerami: dostawcą usług (np. DPD Polska), klientem (w przypadku rynku e-commerce jest on jednocześnie nadawcą usług do ostatecznego użytkownika) i ostatecznym odbiorcą. To rodzaj współpracy, w trakcie której logistyk musi spełnić potrzeby jednocześnie i nadawcy i odbiorcy.

Chodzi o pełne dostosowanie się do klienta ostatecznego – mówi Maciej Głowacki. Gwarantem efektywnej współpracy zarówno przy świadczeniu usług, jak i na etapie samego tworzenia oferty jest szeroka edukacja rynkowa.

DPD Polska

DPD Polska od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i logistyki. DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.

Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express - spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.



reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Daniel Kotyras

Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »