| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Jednoślad > Motocykle > BMW S 1000 R - nowy naked bike od BMW

BMW S 1000 R - nowy naked bike od BMW

BMW zaprezentowało agresywnie stylizowany motocykl typu naked, z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1000 cm3. W stosunku do S 1000 RR, z którego się wywodzi, zmieniono m.in. zakres użytecznych obrotów silnika czyniąc go bardziej elastycznym.

Najważniejsze cechy nowego BMW S 1000 R:

  • Przemyślana koncepcja ogólna ustanawia nowe standardy w segmencie sportowych roadsterów;
  • Agresywna, dynamiczna stylizacja i wyraźne podobieństwo rodzinne do S 1000 RR;
  • Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 999 cm3, maksymalna moc 118 kW (160 KM) przy 11 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 9250 obr./min;
  • Masa własna z pełnym zbiornikiem – 207 kg;
  • Seryjne wyposażenie w wyścigowy ABS dla najlepszej skuteczności hamowania i bezpieczeństwa;
  • Seryjne wyposażenie w automatyczną kontrolę stabilności (ASC) dla bezpiecznego przyspieszania na podłożach o różnej przyczepności;
  • Seryjne wyposażenie w tłumik kierownicy;
  • Dwa tryby jazdy, do wyboru kierowcy: „Deszcz” i „Szosa”;
  • Opcjonalny system dynamicznej kontroli trakcji DTC, obejmujący tryb jazdy Pro, maksymalizuje zarówno przyjemność z jazdy, jak czynne bezpieczeństwo we wszelkich sytuacjach drogowych;
  • Opcjonalny tryb Pro pozwala wybierać pomiędzy dwoma dodatkowymi trybami jazdy: „Dynamic” i „Dynamic Pro’ – do wykorzystania na szosie i na torze wyścigowym;
  • Pełna synchronizacja systemów wyścigowego ABS, ASC/DTC oraz DDC i sterowania silnikiem;
  • Innowacyjny układ wydechowy z małym tylnym tłumikiem, przednim tłumikiem, elektronicznie kontrolowaną klapą tłumienia i dwoma zamkniętymi, trójdrożnymi katalizatorami;
  • System e-gaz (elektroniczna przepustnica) dla optymalnej kontroli przepustnicy i maksymalnej niezawodności;
  • Podzespoły zawieszeniowe o wielkich rezerwach tłumienia;
  • DDC (dynamiczna kontrola tłumienia) – elektronicznie sterowany system tłumienia dla optymalnego dynamicznego dostosowywania siły i sposobu tłumienia do aktualnych warunków jazdy oraz obciążenia, pod którym motocykl się przemieszcza;
  • Aluminiowy zbiornik paliwa przyczynia się do obniżenia masy, jest wyjątkowy w tej klasie;
  • Uzależniająco świetne prowadzenie o najwyższych standardach stabilności przy wysokich prędkościach i podczas hamowania;
  • Wielofunkcyjna deska rozdzielcza podająca ogromną ilość informacji;
  • Bogate wyposażenie i paleta zindywidualizowanych akcesoriów, typowo dla najwyższych standardów BMW Motorrad.

Źródło: materiały prasowe BMW

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Fundacja ITAKA

Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »