| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > Wnętrze i wyposażenie > Umowa Seata z Samsungiem

Umowa Seata z Samsungiem

Seat rozszerza swoją współpracę z Samsungiem. Na mocy zawartego porozumienia, koreański koncern dostarczy hiszpańskiemu producentowi samochodów m.in. oprogramowanie, które umożliwi tworzenie aplikacji obsługiwanych z poziomu smartfona.

Porozumienie Samsunga i Seata

Firmy Samsung i Seat zawarły porozumienie, na mocy którego opracują rozwiązania technologiczne, które zapewnią pełną łączność we wszystkich modelach aut marki Seat. W najbliższych miesiącach na rynek wejdzie rodzina samochodów wyposażonych w nowe funkcje technologiczne Samsung, które będą stopniowo rozszerzane na pozostałe modele marki. Jedną z nich jest aplikacja Seat ConnectApp, która głośno odczytuje tweety, posty na Facebooku i e-maile ze smartfona podczas jazdy.

Umowa z firmą Samsung obejmuje wszystkie 75 rynków, na których sprzedawane są auta Seat. Oprócz zapewniania łączności w autach hiszpańskiego producenta, wzajemne porozumienie umożliwia firmie Samsung dostarczanie do aut marki Seat podstawowego oprogramowania, które pozwoli hiszpańskiemu producentowi tworzyć własne aplikacje samochodowe obsługiwane z poziomu telefonów Samsung.

Zobacz też: Test Toyota Aygo 1.0 VVT-i 69 KM

Naszym celem jest wspólna praca i połączenie fachowej wiedzy obu marek, których wynikiem będzie opracowanie bezpiecznych pokładowych rozwiązań technologicznych, ułatwiających życie kierowcom. Pragniemy w ten sposób zapewnić naszym konsumentom stałą łączność - powiedział Rick Segal, Vice-prezes w Enterprise Business Team, IT & Mobile Communications Division w  Samsung Electronics.

Pojazdy będą wyposażone w technologię MirrorLink oraz w system informacyjno-rozrywkowy łączący je z urządzeniami Samsung za pośrednictwem aplikacji opracowanych przez markę Seat. MirrorLink to odpowiedź na problem łączności między autem a inteligentnym urządzeniem. Treści ze smartfona są pokazywane na wyświetlaczu samochodowym w sposób bezpieczny, który nie rozprasza kierowcy. Tym samym prowadzący pojazd może mieć dostęp do aplikacji, nie spuszczając oczu z drogi. Możliwe jest także dodanie akcesoriów do noszenia, które będą obsługiwały dodatkowe funkcje.

W 2015 roku w pełni weszliśmy do Internetu rzeczy, który w tej chwili obejmuje 6 miliardów przedmiotów podłączonych do ogólnoświatowej sieci. Jednym z głównych celów firmy Seat jest zaspokojenie pojawiających się potrzeb i oczekiwań naszych klientów marki. W tym celu chcemy podnieść konkurencyjność naszych produktów, a Samsung jest dla nas idealnym partnerem do realizacji tego nowego, globalnego zadania – mówi Jürgen Stackmann, przewodniczący komitetu wykonawczego firmy Seat.

Zobacz też: Jak samodzielnie aktualizować nawigację?

Seat Leon z technologiami Samsung

Już na Mobile World Congress 2015 w Barcelonie firmy Samsung i Seat prezentowały model Leon wyposażony w technologie Samsung, które za kilka miesięcy pojawią się w nowej linii modeli. Koncepcje przyszłości, nad którymi pracują obie marki, zaprezentowano zarówno podczas jazdy, jak i zdalnie.

Firmy zaprezentowały takie funkcje jak:

  • Wybieranie oświetlenia samochodu, ustawień klimatyzacji, ulubionej muzyki, a nawet komunikatu powitalnego podczas wsiadania do samochodu,
  • Odblokowywanie i zamykanie drzwi auta marki Seat za pomocą zegarka typu smartwatch,
  • Nowa aplikacja Seat ConnectApp zapewniająca skuteczność, wydajność (odczytywanie i pisanie e-maili) oraz przyjemność podczas jazdy, np. poprzez interakcję z danymi samochodu. Może nawet sprawdzać tętno użytkownika w trakcie prowadzenia auta.

Źródło: Materiały prasowe Samsung

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Zemła

Dyrektor ds. rozwoju Equity Investments S.A. Ekspert w dziedzinie usług profesjonalnych i outsourcingu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »