| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM - (R)ewolucja!

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM - (R)ewolucja!

Ford Mustang szóstej generacji poczynił ogromny postęp względem poprzednika. Wśród nowości wymienić warto wprowadzenie silnika z turbodoładowaniem, użycie dużo nowocześniejszego zawieszenia tylnego czy zastosowanie lepszych materiałów wykończeniowych. Kogo powinien przekonać do siebie nowy Mustang?

Nowy Ford Mustang - (R)ewolucja!

Najnowszy Mustang przestał być autem, którego Ford mógłby się wstydzić. Pierwszy raz w historii trafił on do oficjalnej sieci w sprzedaży. Dlaczego? Bo dzięki gruntownej przebudowie, stał się wyraźną alternatywą dla europejskiej i japońskiej konkurencji. Tylne zawieszenie oparte na resorach ustąpiło miejsca konstrukcji wielowahaczowej, gama silnikowa została zbudowana w oparciu nie tylko o typowo amerykańską jednostkę V8, ale i o downsizingowy motor 2.3 EcoBoost, a prowadzenie auta odmieniło się nie do poznania. Mustang stał się tak dobry, że skradł serca nie tylko dziennikarzy motoryzacyjnych, ale i klientów bijąc w 2015 roku rekordy sprzedaży w swoim segmencie.

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Autor: Kamil Fraszkiewicz

Z zewnątrz nowy Ford Mustang zmienił się dość wyraźnie  na tle poprzednika. Zupełnie inny jest przede wszystkim przedni pas z niewielkimi, ostro zadartymi reflektorami. Z tyłu wrażenie robią przestrzenne reflektory 3D skierowane ku górze. Wyjątkowo ciekawe są również tylne błotniki, które są wyraźnie poszerzone przez co nadają autu drapieżności i dynamiki. Co więcej, są one doskonale widoczne w czasie jazdy w bocznych lusterkach. Długa maska, 19-calowe alufelgi polakierowane na czarno i sporych rozmiarów układ hamulcowych są dopełnienie sportowego wizerunku nowego Mustanga.

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Autor: Kamil Fraszkiewicz

Wnętrze

We wnętrzu Forda Mustanga także sporo się dzieje! Podwójne daszki na górze deski rozdzielczej, przyciski sterowania kontrolą trakcji i trybem jazdy rodem z kabiny myśliwca, potężny tunel środkowy z lewarkiem skrzyni biegów i hamulcem postojowym umieszczonym tuż obok kierowcy oraz zegary o ciekawej grafice tworzą specyficzny, sportowy klimat w kabinie Mustanga.

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Autor: Kamil Fraszkiewicz

Źródło: nieznane

Materiały wykończeniowe na tle tych z poprzedniego modelu Mustanga prezentują się bardzo dobrze, choć pomiędzy skórzanymi elementami ukryto wiele twardego plastiku, a spasowanie niektórych elementów jest miejscami bardzo przeciętne. Postęp w tym zakresie jest jednak ogromny, a co istotniejsze nawet po kilkunastu tysiącach kilometrów deska rozdzielcza nie wydaje z siebie żadnych irytujących dźwięków.

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Autor: Kamil Fraszkiewicz

Mustang cieszy kierowcę i pasażera wygodną pozycja za kierownicą, kapitalnymi fotelami z wentylacją (które świetnie podtrzymują ciało w zakrętach) oraz zaskakującym komfortem jazdy. Zachwyca przestronnością i świetnym wybieraniem nierówności (lepszym w mojej opinii niż w większości kompaktów czy średniej klasy sedanów poruszających na podobnych ogumieniu). Na co dzień niezwykle praktyczny okazuje się aż 408-litrowy bagażnik pozbawiony wnikających do jego wnętrza zawiasów, który swoją pojemnością może zawstydzić nawet niektóre limuzyny średniej klasy (Volvo S60 ma np. kufer o kubaturze 380 l). Co więcej, tylne fotele można złożyć uzyskując naprawdę sporą przestrzeń. Wadą przedziału bagażowego jest za to nieduży otwór załadunkowy. Jak na auto sportowe i tak jest jednak kapitalnie!

Czytaj także

Data publikacji:

Aktualizacja: 04.07.2016

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM
Ford Mustang 2.3 EcoBoost 317 KM

RODO 2019. Plusy i minusy zmian od 4 maja79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Łodygowska

Prawnik, autorka bloga prawniczego dla kobiet w ciąży i młodych Mam www.matkaprawnik.pl. Specjalizuje się w prawie pracy, opiece okołoporodowej i ubezpieczeniach społecznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »