| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Wysoka wartość rezydualna najnowszej Skody Superb

Wysoka wartość rezydualna najnowszej Skody Superb

Nowa Skoda Superb III utrzymuje relatywnie wysoką wartość rezydualną. Według EurotaxGlass po trzech latach eksploatacji jej wartość powinna przekroczyć 50 % początkowej ceny.

Wartość rezydualna Skody Superb III

Siedem rynków, cztery badania wartości rezydualnej i jeden zwycięzca. Zaledwie dwa miesiące od premiery rynkowej nowa ŠKODA Superb jest autem z najlepszą i najbardziej stabilną wartością rezydualną wśród samochodów klasy średniej w Europie. Według niezależnych firm, zajmujących się profesjonalną wyceną pojazdów, flagowy model ŠKODY dominuje nad bezpośrednimi konkurentami.

W badaniu EurotaxGlass's, przeprowadzonym w pięciu krajach (Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania i Polska), przyszła wartość rezydualna (prognozowana wartość przy odsprzedaży) wynosi od 40 do 49% ceny początkowej samochodu (po trzech latach i przejechaniu 90 000 km). Inne badanie z rynku niemieckiego, autorstwa CAP/DAT, prognozuje wartość rezydualną na poziomie 50% wartości nowego modelu (po trzech latach i 60 000 km).

Zobacz też: Utrata wartości pojazdu. Część I

W Polsce EurotaxGlass's ustalił wartość rezydualną dla modelu Superb 2.0 TDI/150 KM Style po 36 miesiącach i przebiegu 90 000 km na poziomie 54% ceny nowego modelu. Taka estymacja jest bardzo dobrym wynikiem i potwierdza atrakcyjność oferty nowego, flagowego modelu ŠKODY.

W Wielkiej Brytanii instytut CAP ustalił wartość rezydualną dla nowego Superba na 45% (po trzech latach i przejechaniu 36 000 mil). Z kolei na czeskim rynku IBS Automotive określił wartość rezydualną dla nowego Superba na poziomie 38% po upływie czterech lat i pokonaniu 120 000 km.

EurotaxGlass’s, CAP, DAT i IBS Automotives są międzynarodowymi dostawcami usług dla branży motoryzacyjnej. Wielomarkowe badania prognozują spodziewaną utratę wartości nowo wprowadzonych na rynek modeli samochodów.

„Zwycięstwa odniesione w czterech badaniach wartości rezydualnej potwierdzają wysoką jakość i wartość naszego flagowego modelu” – mówi Werner Eichhorn, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu ŠKODY. „Z nowym Superbem planujemy pozyskać nowych Klientów, zarówno na rynku prywatnym, jak i flotowym”.

W ostatnich badaniach wartości rezydualnej, poza nową ŠKODĄ Superb, uwzględniono również konkurencyjne modele. Ich wersje były uzależnione od poszczególnych rynków, ale zwycięzca zawsze był ten sam: ŠKODA Superb.

W ocenie zawarte były takie kryteria, jak: zużycie paliwa/emisja CO2, cena/jakość oraz niezawodność. Znaczenie miały także design i postrzeganie marek.

ŠKODA Superb wyznacza nowe standardy w swoim segmencie, cechując się wyrazistą stylistyką, robiącą wrażenie techniką i wybitną przestronnością. Ten flagowy model zrewolucjonizował design czeskiej marki. Trzecia generacja najwyższego modelu ŠKODY, bazująca na technologii MQB Grupy Volkswagen, osiągnęła nowy poziom w kategorii bezpieczeństwa, łączności i pod kątem przyjazności dla środowiska, przesuwając się na samą górę samochodowej klasy średniej.

Superb jest na szczycie gamy modelowej ŠKODY od 2001 roku. Do tej pory marka dostarczyła do Klientów na całym świecie około 700 000 egzemplarzy pierwszej i drugiej generacji tego modelu. To czyni Superba jednym z najbardziej popularnych aut w swojej klasie. Samochód będzie dostępny w polskich salonach już od początku lipca.

Źródło: materiały prasowe Skoda

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Adam Głos

Od stycznia 2013 roku pełni funkcję Prezesa Tax Care. Wcześniej, przez blisko trzy lata, pracował na stanowiskach: Dyrektora Sprzedaży oraz Wiceprezesa Zarządu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »