| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > KIA na 6 miejscu pod względem jakości samochodów

KIA na 6 miejscu pod względem jakości samochodów

KIA awansowała na 6 miejsce w rankingu satysfakcji konsumenckiej J. D. Power Initial Quality Study 2014. Koreańska marka coraz częściej ceniona jest za jakość swoich pojazdów.

Kia już na szóstym miejscu wśród producentów motoryzacyjnych wg J. D. Power Initial Quality Study 2014

  • Sportage i Cadenza liderami swych segmentów
  • Kia poprawia swoją ogólną pozycję w rankingu IQS o 4 punkty i obecnie klasyfikowana jest ex-aequo na miejscu 6 wśród 32 innych marek motoryzacyjnych
  • Najwyższy w historii ranking IQS dla Kia i wzrost ponad średnią dla branży motoryzacyjnej w USA
  • To już drugie z kolei wyróżnienie IQS ex-aequo dla Sportage i pierwsze dla Cadenzy.

Zobacz galerię: Kompaktowe kombi za 25 000 zł

Kia Sportage oraz Cadenza uzyskały status liderów w swoich segmentach w badaniu J. D. Power Initial Quality Study (IQS) 2014. Doroczny raport z badania J. D. Power jest kompilacją 86.118 ankiet przeprowadzonych w USA i dotyczy oceny 239 pojazdów w 23 segmentach rynkowych. Badania J. D. Power mają na celu określenie stopnia satysfakcji konsumenckiej podczas pierwszych 90 dni posiadania pojazdu. Ocenie poddawane są m.in.: wrażenia z jazdy, design, silnik, układ przeniesienia napędu oraz różnego rodzaju drobne usterki jeżeli takowe w ogóle występują.

Zobacz też: Test KIA Optima 1.7 CRDi 136 KM XL: piękna i dobrze wykonana

W porównaniu z rokiem ubiegłym Kia poprawiła swoją ogólną pozycję w rankingu IQS o 4 punkty i obecnie klasyfikowana jest ex-aequo na miejscu 6 wśród 32 innych marek motoryzacyjnych. Kia Sportage 2014 zajęła miejsce pierwsze ex-aequo w segmencie Small SUV już drugi rok z rzędu, a czołowa pozycja IQS Cadenzy w prestiżowej kategorii Large Car jest tym cenniejsza, że jest to pierwszy rok modelowy tego auta na rynku USA. „Wyniki J. D. Power Initial Quality Study są najlepszym dowodem, iż długofalowa strategia Kia koncentruje się na jakości, umocnieniu image marki oraz podnoszeniu zadowolenia użytkownika.” – powiedział John Crowe, wiceprezes ds. serwisu i obsługi posprzedażnej w Kia Motors America (KMA) – „Sportage i Cadenza to tylko dwa z imponujących przykładów postępu, jaki poczyniła gama modelowa Kia pod względem designu, osiągów, wyrafinowania i wartości dla klienta.”

Wynik IQS Cadenzy należy do najlepszych wśród modeli Kia w historii, obok doskonałego rankingu marki Kia i kolejnego wyróżnienia dla nowego Sportage.

Źródło: materiały prasowe KIA

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Wiśniewski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »