| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Mercedes wprowadzi na rynek swojego pick-upa

Mercedes wprowadzi na rynek swojego pick-upa

Jeszcze przed końcem dekady Mercedes wprowadzi auto typu pick-up. To element dalszego rozszerzania gamy modelowej niemieckiego koncernu samochodowego.

Mercedes-Benz pick-up

Przed końcem dekady Mercedes-Benz zadebiutuje w kolejnym perspektywicznym segmencie rynku i poszerzy ofertę swoich modeli o pierwszego na świecie pick-upa premium. Tego typu pojazdy charakteryzują się wszechstronnością, całoroczną użytecznością oraz ładownością przekraczającą z reguły 1000 kg. To wszystko sprawia, że pick-upy cieszą się popularnością na całym świecie i stanowią rynek o dużym potencjale rozwojowym.

„Pick-up Mercedes-Benz w istotny sposób przyczyni się do realizacji celów naszego globalnego rozwoju” – mówi dr Dieter Zetsche, Prezes Zarządu Daimler AG i szef działu Mercedes-Benz Cars. „Zadebiutujemy w segmencie pick-upów z modelem o typowym dla naszej marki charakterze, ze wszystkimi typowymi dla niej atrybutami - takimi jak bezpieczeństwo, komfort, wydajność i jakość”.

Volker Mornhinweg, szef działu Mercedes-Benz Vans, dodaje: „Nowy model typu pick-up będzie idealnym uzupełnieniem naszej gamy produktowej w ramach międzynarodowej strategii wzrostu »Mercedes-Benz Vans goes global«”.

Perspektywiczny segment o globalnym zasięgu

Na całym świecie segment średniej wielkości pick-upów przechodzi obecnie transformację. Coraz więcej takich pojazdów jest wykorzystywanych nie tylko do pracy, ale także do celów prywatnych. Ich użytkownicy – zarówno firmy, jak i nabywcy indywidualni – oczekują modeli o kojarzących się z samochodami osobowymi.

Mercedes-Benz jako pierwszy producent samochodów premium odpowiada na potrzeby rynku i projektuje pick-upa. „Gwiazda” ma już doświadczenie w podobnych pionierskich zachowaniach. Podobnym przypadkiem była udana premiera Klasy M (znanej również jako ML) blisko 20 lat temu. Był to pierwszy SUV segmentu premium  i zmienił oblicze pojazdów rekreacyjnych.

Nowy pick-up Mercedes-Benz będzie początkowo oferowany na rynkach Ameryki Łacińskiej, RPA, Australii i Europy, gdzie w segmencie tym odnotowuje się stałe wzrosty.

Mercedes-Benz Vans: samochody użytkowe

Za opracowanie nowego modelu odpowiada dział Mercedes-Benz Vans, odpowiednio przygotowany do wdrożenia pierwszego pick-upa w historii firmy. Stoi za nim wiele lat doświadczenia w projektowaniu, produkcji i sprzedaży samochodów użytkowych.

Debiutujące w zeszłym roku modele, Klasa V i Vito, udowadniają, że Mercedes-Benz Vans potrafi spełnić zróżnicowane oczekiwania klientów. Jest to szczególnie ważne w segmencie, w którym samochody służą zarówno celom służbowym, jak i prywatnym.

„Możemy z powodzeniem zaspokoić potrzeby klientów szukających samochodu, który poza wszechstronnością oferuje komfort, bezpieczeństwo i design znany z osobowych Mercedesów” – mówi Mornhinweg. „Zgodnie z tą sprawdzoną, udaną formułą zaprojektujemy pierwszego pick-upa naszej marki”.

Źródło: materiały prasowe Mercedes-Benz

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelarie Radców Prawnych Cyran Polak

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »