| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Nissan Pulsar: wymiary, silniki, wyposażenie

Nissan Pulsar: wymiary, silniki, wyposażenie

Nowy Nissan Pulsar ma bardzo przestronne wnętrze, duży bagażnik i nowoczesną paletę silnikową. Oto najważniejsze fakty o nowym kompakcie z Japonii.

Inżynierowie Nissana dołożyli też wszelkich starań, by sposób działania układu Stop/Start był możliwie jak najbardziej przyjazny dla użytkownika, ze szczegółami dopracowując oprogramowanie sterujące procesem uruchamiania silnika. Przykładowo, jeśli kierowca skręci mocno koła stojącego pojazdu, system Stop/Start uruchomi ponownie silnik, oczekując wciśnięcia pedału przyspieszenia.

Nissan Pulsar: skrzynia biegów

Nowy Pulsar jest standardowo wyposażony w sześciobiegową przekładnię manualną. Została ona zaprojektowana w taki sposób, by sprostać wysokim wymaganiom europejskich kierowców. Wyposażono ją w charakteryzujące się niskimi oporami pracy cięgna oraz masowy tłumik wahadłowy, dzięki czemu zmiana przełożeń jest płynna i precyzyjna, zgodnie z oczekiwaniami kierowców z Europy.

Klienci zainteresowani wersją z silnikiem 1.2 DIG-T będą mogli wkrótce zamówić również zaawansowaną technicznie przekładnię automatyczną Xtronic.

Nissan Pulsar: zawieszenie

Zawieszenie nowego Pulsara dostało zaprojektowane tak, by zapewnić doskonałe własności jezdne, bez uszczerbku dla komfortu i płynności jazdy. W przedniej osi zastosowano kolumny MacPhersona, zaś z tyłu wykorzystano kompaktową belkę skrętną. Charakterystykę pracy zawieszenia dostosowano do specyficznych wymagań europejskich kierowców.

Nissan Pulsar: wyposażenie

Na przestrzeni ostatnich lat Nissan podniósł standardy w każdym segmencie, w którym oferuje swoje produkty. Dzięki zastosowaniu licznych rozwiązań oferowanych wcześniej wyłącznie w najbogatszych wersjach pojazdów, nowy Pulsar zdecydowanie podniesie poprzeczkę w segmencie C. Od samego początku oferowane będą trzy znane już z innych modeli wersje wyposażenia (Visia, Acenta oraz Tekna). Wszystkie będą standardowo wyposażone w klimatyzację, system Stop/Start, 6 poduszek powietrznych oraz moduł Bluetooth.

Plasująca się pośrodku oferty wersja Acenta będzie miała dodatkowo felgi ze stopów metali lekkich, dwustrefową klimatyzację, pakiet auto (automatycznie włączane światła i wycieraczki, samoczynnie przyciemniające się lusterko wsteczne, inteligentny kluczyk I-Key oraz przycisk uruchamiający i wyłączający silnik), jak również obszytą skórą kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów.

W wersji Acenta opcjonalnie dostępny będzie udoskonalony system nawigacji i komunikacji NissanConnect z ekranem dotykowym, system kamer 360°, pakiet Safety Shield oraz reflektory przednie w technologii LED. Klienci decydujący się na wersję Acenta mogą również zamówić 17‑calowe felgi ze stopów metali lekkich oraz przyciemniane szyby.

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

Nissan Pulsar 2014
Nissan Pulsar 2014

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Dariusz Rzeszotarski

Business Development Manager & UC Specialist, Jabra

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »