| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > C4 po liftingu

C4 po liftingu

C4 po 4 latach produkcji doczekał się drobnego liftingu. Wydawało się, że już nic nie trzeba ulepszać w tym udanym samochodzie, ale widać (na ulicach), że rynek nie zawsze docenia wysiłki konstruktorów. A konkurencja nie śpi.

Jak to przy okazji liftingów bywa zmiany są drobne, aczkolwiek od razu rzucające są w oczy. Głównie dlatego, że największa rewolucja zaszła na zewnątrz i to z przodu. C4 ma teraz większy uśmiech w przeprojektowanym zderzaku, bardziej wypukłą maskę, nową oprawę świateł przeciwmgielnych i klosze reflektorów z krystalicznego szkła (także świateł tylnych w wersji coupé).

Do wyboru będą trzy nowe zestawy aluminiowych kół 16- calowych (Olympie) i 17- calowych (Ribalta i Volubilis) w zależności od silnika, poziomu wykończenia i rynku. Paleta odcieni karoserii została rozbudowana o trzy nowe kolory: niebieski Récife (styl dynamiczny) oraz niebieski Bourrasque i szary Thorium (styl elegancki).

Zobacz też: Podrasowany Hyundai Genenesis Coupe

Liczne nowości pojawiły się we wnętrzu samochodu. Centralny zestaw wskaźników, który obejmuje obecnie malutki obrotomierz, zawiera wszystkie informacje potrzebne w czasie jazdy, dostępne na pierwszy rzut oka i umieszczone w górnej części deski rozdzielczej, bez konieczności odwracania wzroku od drogi. Obudowa deski rozdzielczej i elementy paneli drzwi mają nową fakturę, a nowa, aksamitna tapicerka siedzeń jest oferowana w drugim poziomie wykończenia. Wersje Exclusive i VTS są dostępne w nowej skórze „Lama” w odcieniu jasnoszarym. W wersjach SX (lub Confort), VTR, VTR Pack, SX Pack i Exclusive zostały wprowadzone nowe elementy dekoracyjne wnętrza. „Wolframowy” lakier wzbogaca efekt wykończenia części przedniej centralnych nawiewników w wersji SX (lub Confort) jak również wszystkie elementy dekoracyjne w wersji SX Pack (lub Pack Ambiance w zależności od rynku). Wersje VTR i VTR Pack oferują wystrój typu „Muticub”, a Exclusive lakier „Bocage”.

Zobacz też: Ford B-Max czyli Fiesta w wersji XL

Najważniejsze jak zwykle jest ukryte, tym razem pod maską. C4 oferuje dwa nowe silniki benzynowe z rodziny „EP” opracowane wraz z BMW Group. Jako pierwszy samochód marki korzystający z układu napędowego wdrożonego w ramach tej współpracy C4 proponuje silnik VTi 120, który zastępuje silnik 1.6i 16V oraz THP 150 w miejsce 2.0i 16V.

Dzięki optymalnemu systemowi wlotu paliwa silnik VTi 120 jest bardziej wydajny, zapewniając większą moc przy małym zużyciu paliwa i obniżeniu poziomu emisji CO2. C4 VTi 120 o pojemności skokowej wynoszącej 1598 cm3 rozwija moc 88 kW (lub 120 KM CEE) przy prędkości obrotowej 6 000 obr/min. Maksymalny moment wynosi 160 Nm przy prędkości obrotowej 4 250 obr/min.

Zobacz też: Salon Samochodowy - Genewa 2011

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Jacek Janusz

Asesor Komorniczy, specjalista z zakresu postępowania egzekucyjnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »