| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > MINI Concept Geneva

MINI Concept Geneva


MINI Concept Geneva zostało stworzone jako „prezent” jubileuszowy z okazji setnej rocznicy urodzin twórcy pierwszego MINI, Aleca Issigonisa. Z tego powodu BMW miało okazję pochwalić się na targach motoryzacyjnych w Genewie swoim nowym kombi.

Ten prototyp przedstawia podstawową koncepcję modeli Mini Traveller, Mini Countryman i Mini Clubman Estate w unowocześnionej wersji. Oryginalna czteroosobowa wersja MINI zadebiutowała we wrześniu 1960 roku, jako Austin Seven Countryman i jako Morris Mini Traveller.

Zobacz również: Hyundai i20: młotek na kołach

Maksymalna łatwość wsiadania i załadunku była istotnym aspektem w projektowaniu MINI Concept Geneva. Drzwi kierowcy, pasażera i drzwi tylne wyposażone są w zawiasy, które przesuwają drzwi jednocześnie na bok i do przodu, dając maksymalny dostęp do wnętrza.

Bagażnik wyposażony jest we wszechstronną skrzynkę, której pokrywa wysuwa się do tyłu i służy jako pomoc przy załadunku. Przezroczystą osłonkę skrzynki można też ustawić pionowo, oddzielając od niej przestrzeń bagażową od reszty kabiny. Z kolei Sports Utililty Box to wielofunkcyjna, dodatkowa wyjmowana skrzynka zawieszana w otworze powstałym po otwarciu tylnej szyby bocznej.

Zobacz również: Kia Sportage i Optima wyróżnione za design

Fotele tego samochodu są „zawieszone” na tunelu środkowym, a efekt ten pogłębia jeszcze deska rozdzielcza obrotowym cyfrowo-analogowym centralnym prędkościomierzem, który również sprawia wrażenie jakby unosił się w powietrzu. MINI Concept Geneva może wygodnie pomieścić cztery osoby, a obrotowe fotele ułatwiają wsiadanie do tyłu.

Źródło: www.mototarget.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Lange

Radca Prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »