| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Honda Accord Type S

Test Honda Accord Type S


Trzy tygodnie temu mieliśmy okazję testować świetny samochód - Hondę Accord Tourer ze 156-konnym silnikiem benzynowym. Był to doskonały wybór dla osób szukających auta, w którym niemal idealnie połączono komfort, funkcjonalność i sportowego ducha.

Dlaczego uważamy, że było to połączenie „niemal” idealne? Bo Honda ma także w ofercie model Type S, który te trzy elementy łączy jeszcze lepiej. Czy warto za to dopłacić 35 000 złotych? Jeśli tylko Cię na to stać – zdecydowanie tak. 

Nowy model Accorda opisywaliśmy szczegółowo przy okazji testu Tourera, do którego link znajduje się tutaj. Dlatego tym razem skupię się tylko na różnicach między testowaną poprzednio wersją a Hondą Accord Type S ze 180-konnym silnikiem wysokoprężnym.

Zobacz również: Opinie kierowców o Honda Accord

Nadwozie/przestronność

Wersja Type S jest dostępna tylko z nadwoziem typu sedan. I bardzo dobrze, bo Honda z tym nadwoziem wygląda lepiej niż w wersji kombi. Klasyczna linia tyłu auta jest bardziej atrakcyjna niż „kombinarośl”. Nadwozie typu sedan jeszcze mocniej podkreśla elegancję i klasę auta. Zaskakuje fakt, że pojemność bagażnika jest o ponad 60 litrów większa niż w Tourerze (rzecz bardzo rzadko spotykana w motoryzacyjnym światku).

Modyfikacje stylistyczne testowanej wersji są niewielkie. Bardzo dobrze, że tak się stało, bo większy nacisk na usportowienie mógłby tylko zaszkodzić atrakcyjnej sylwetce Accorda. Model Type S poznać można po obniżonych, przemodelowanych zderzakach, niewielkim spoilerze z przodu, sportowych nakładkach na progach oraz większych wlotach powietrza. Dodatkowo grill wykończony jest nieco ciemniejszym chromem, zmieniono klosze kierunkowskazów oraz zastosowano bardzo ładne 18-calowe felgi aluminiowe. Honda pokazała jak niewielkimi środkami można podkreślić sportowy charakter. Accord jeszcze nigdy nie wyglądał tak dobrze.

Zobacz również: Test Honda Accord Tourer: Atrakcyjna i funkcjonalna

Wnętrze/Wyposażenie

We wnętrzu zmian w stosunku do modelu podstawowego jest jeszcze mniej. Skórzano-materiałowa tapicerka (bardzo dobrze wygląda i jest miła w dotyku), aluminiowe nakładki na pedały i gałka skrzyni biegów, oraz to, co rzuca się w oczy najbardziej - czerwone podświetlenie zegarów. I wystarczy. Wciąż wsiadasz do komfortowego samochodu, ale detale, które zauważasz, dają Ci świadomość, że w aucie drzemie „sportowiec”.
O tym, jakie wyposażenie oferuje wersja Type S przeczytasz w naszym poradniku zakupowym.

Dalej napęd/zawieszenie

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Skórzano-materiałowa tapicerka bardzo dobrze wygląda i jest miła w dotyku.
Skórzano-materiałowa tapicerka bardzo dobrze wygląda i jest miła w dotyku.

Sportowe kubełkowe fotele zachęcają do jazdy.
Sportowe kubełkowe fotele zachęcają do jazdy.

W tym aucie podróżuje się komfortowo.
W tym aucie podróżuje się komfortowo.

Wykończenie wnętrza jest staranne.
Wykończenie wnętrza jest staranne.

Pojemność bagażnika jest o ponad 60 litrów większa niż w Tourerze.
Pojemność bagażnika jest o ponad 60 litrów większa niż w Tourerze.

Silnik w Type S jest nie tylko dynamiczny, ale także całkiem oszczędny.
Silnik w Type S jest nie tylko dynamiczny, ale także całkiem oszczędny.

Więcej w nim elegancji czy sportu?
Więcej w nim elegancji czy sportu?

Honda pokazała jak niewielkimi środkami można podkreślić sportowy charakter.
Honda pokazała jak niewielkimi środkami można podkreślić sportowy charakter.

Dodatkowo grill wykończony jest nieco ciemniejszym chromem.
Dodatkowo grill wykończony jest nieco ciemniejszym chromem.

Zmieniono klosze kierunkowskazów.
Zmieniono klosze kierunkowskazów.

Accord jeszcze nigdy nie wyglądał tak dobrze.
Accord jeszcze nigdy nie wyglądał tak dobrze.

Honda Accord Tourer ze 156-konnym silnikiem benzynowym.
Honda Accord Tourer ze 156-konnym silnikiem benzynowym.

Na pewno rzuca się w oczy czerwone podświetlenie zegarów.
Na pewno rzuca się w oczy czerwone podświetlenie zegarów.

We wnętrzu zmian w stosunku do modelu podstawowego jest niewiele.
We wnętrzu zmian w stosunku do modelu podstawowego jest niewiele.

Wnętrze Hondy Accord Type S
Wnętrze Hondy Accord Type S

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Rogowska

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »