| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > Tradis rozwija obsługę klientów sieciowych

Tradis rozwija obsługę klientów sieciowych

Tradis, należący do Grupy Handlowej Emperia rozwija współpracę z klientami sieciowymi. Spółka już od roku współpracuje m.in. ze stacjami benzynowymi Orlen i Bliska oraz siecią MarcPol.

Obecnie Tradis obsługuje ponad 10.000 sieciowych punktów sprzedaży, z czego aż 8.800 jest realizowane na rzecz sieci posiadających powyżej 100 sklepów. Wśród współpracujących sieci handlowych znajdują się różnorodne formy działalności handlowej, od sieci sklepów i supermarketów, przez sieci franczyzowe i stowarzyszenia kupieckie, aż po sieć partnerską spółdzielni Społem.

Już od roku Tradis jest kluczowym dostawcą do 1.400 sklepów stacji Orlen oraz Bliska.

Umowa z PKN ORLEN to przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z dużymi podmiotami, prowadzącymi działalność detaliczną na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma tu nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta.

Wieloletnie doświadczenie oraz najwyższa jakość świadczonych usług owocuje kolejnymi kontraktami z sieciami detalicznymi, takimi jak np. MarcPol.

- Spółka Tradis nieustannie rozwija zaplecze informatyczne, aby zaoferować swoim klientom najlepszy system dystrybucji w kraju- – mówi Jarosław Wawerski, prezes zarządu Tradis.
- Jesteśmy pionierami w dziedzinie zastosowania obiegu faktur elektronicznych. Nasze
rozwiązania w połączeniu z efektem skali dają obustronne korzyści zarówno operacyjne, jak i finansowe – mówi Jarosław Wawerski, prezes zarządu Tradis.

Dział petro dla stacji benzynowych

Tradis chce stać się kluczowym dostawcą dla stacji benzynowych. W tym celu spółka powołała wyspecjalizowany dział petro, który czuwa nad ofertą oraz jakością oferowanych usług. 98% realizację zamówień, terminowość dostaw i nowoczesny system informatyczny. Szereg nowatorskich rozwiązań – w tym najnowsze, takie jak karta identyfikacyjna połączona z rozbudowanym programem lojalnościowym – pozwala obniżyć koszty operacyjne zarówno po stronie dystrybutora, jak i odbiorcy.

Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce.

Emperia jest obecna na polskim rynku od 1990 roku, swoim zasięgiem obejmuje teren całego kraju. Zatrudnia niemal 14 tysięcy pracowników. Koordynatorem działalności Grupy jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółka Emperia Holding SA.


reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Comperia.pl

Porównywarka finansowa nr 1

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »