| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > DHL uruchomił dla klientów portal do obsługi przesyłek międzynarodowych

DHL uruchomił dla klientów portal do obsługi przesyłek międzynarodowych

DHL Express uruchomił portal MyDHL, dostępny na www.dhl.com/mydhl. Ma to ułatwić klientom - głównie małym firmom, obsługę międzynarodowych przesyłek importowych i eksportowych.

Korzystając z MyDHL, klienci mogą m.in. zarządzać bazą danych użytkowników i kontaktów, zakładać nowe konta, przygotować harmonogram odbiorów przesyłek, śledzić losy przesyłek – wszystko w ramach jednej aplikacji. Wcześniej ustalone preferencje i automatyczne aktualizacje sprawiają, że MyDHL pomaga skrócić czas poświęcony na wykonywanie rutynowych obowiązków w trakcie przygotowania przesyłek do transportu.

MyDHL jest dostępny w ponad 40 krajach na świecie, w tym w Polsce. Stopniowo będzie wdrażany w kolejnych krajach.

MyDHL został przygotowany dla klientów wysyłających przesyłki międzynarodowe. Natomiast dla klientów korzystających z usług krajowych uruchomiony został portal DHL24, dostępny na www.dhl.com.pl i www.dhl24.com.pl. Także i w tym przypadku wystarczy się zarejestrować i założyć indywidualne konto.

Za pośrednictwem aplikacji klienci mogą m.in. składać zlecenia, w tym także jako strona „trzecia”, przygotować i wydrukować Listy Przewozowe, śledzić losy przesyłek, szybko sprawdzić ceny usług i przygotowywać raporty, także wg indywidualnych preferencji. Dzięki połączeniu z systemem Allegro z narzędzia korzystać mogą internauci dokonujący zakupów na tej największej polskiej platformie aukcyjnej.


reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Diana Malinowska

Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »