| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > DHL uruchomił dla klientów portal do obsługi przesyłek międzynarodowych

DHL uruchomił dla klientów portal do obsługi przesyłek międzynarodowych

DHL Express uruchomił portal MyDHL, dostępny na www.dhl.com/mydhl. Ma to ułatwić klientom - głównie małym firmom, obsługę międzynarodowych przesyłek importowych i eksportowych.

Korzystając z MyDHL, klienci mogą m.in. zarządzać bazą danych użytkowników i kontaktów, zakładać nowe konta, przygotować harmonogram odbiorów przesyłek, śledzić losy przesyłek – wszystko w ramach jednej aplikacji. Wcześniej ustalone preferencje i automatyczne aktualizacje sprawiają, że MyDHL pomaga skrócić czas poświęcony na wykonywanie rutynowych obowiązków w trakcie przygotowania przesyłek do transportu.

MyDHL jest dostępny w ponad 40 krajach na świecie, w tym w Polsce. Stopniowo będzie wdrażany w kolejnych krajach.

MyDHL został przygotowany dla klientów wysyłających przesyłki międzynarodowe. Natomiast dla klientów korzystających z usług krajowych uruchomiony został portal DHL24, dostępny na www.dhl.com.pl i www.dhl24.com.pl. Także i w tym przypadku wystarczy się zarejestrować i założyć indywidualne konto.

Za pośrednictwem aplikacji klienci mogą m.in. składać zlecenia, w tym także jako strona „trzecia”, przygotować i wydrukować Listy Przewozowe, śledzić losy przesyłek, szybko sprawdzić ceny usług i przygotowywać raporty, także wg indywidualnych preferencji. Dzięki połączeniu z systemem Allegro z narzędzia korzystać mogą internauci dokonujący zakupów na tej największej polskiej platformie aukcyjnej.


reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kinga Węgiel

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »