| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > DPD Polska wpiera logistycznie Grand Press Photo

DPD Polska wpiera logistycznie Grand Press Photo

DPD Polska drugi rok z rzędu wspiera logistycznie organizację prestiżowego konkursu Grand Press Photo. Dzięki współpracy z DPD Polska wystawa odwiedza największe miasta w Polsce: Warszawę, Białystok, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Kraków, Częstochowę, Lublin, Katowice, Łódź, Bydgoszcz oraz Rzeszów.

Co roku ogląda ją nawet 80 tysięcy osób. Gala finałowa „GRAND PRESS PHOTO 2011” odbędzie się 12 maja o godz. 15:00 w warszawskiej Kinotece na placu Defilad 1.  Grand Press Photo to nie tylko błysk fleszy, nagrody i gratulacje.

To także cały proces logistyczny, który stoi za przedsięwzięciem. By wszystko sprawnie poszło konieczna jest współpraca kilkudziesięciu osób: lokalnego organizatora, ekip technicznych, które montują i ustawiają ekspozycję oraz dyspozytora i kierowcy DPD Polska.

Wstępny harmonogram wystaw jest sporządzany jeszcze przed rozpoczęciem całego cyklu. Na około dwa tygodnie przed przeniesieniem ekspozycji do nowego miasta zgłaszane jest zapotrzebowanie na samochód dostawczy. W ciągu następnych kilku dniu dopracowywane są szczegóły: adresy odbioru, zezwolenia dla kierowców , jeżeli takie są wymagane, by wjechać np. na zamknięte dla ruchu obszary.

Wystawy przewożone są prawie zawsze nocą. Otrzymujemy bezpośredni kontakt do kierowcy, dlatego już w dniu przejazdu możemy na bieżąco koordynować i kontrolować status przesyłki. Dla kierowców, z którymi pracujemy, nie ma rzeczy niemożliwych - mówi Bartosz Soja, zastępca Dyrektora ds. Marketingu PRESS - przez ponad rok naszej współpracy nie wydarzyło się nic, co zakłóciłoby dostarczenie wystawy do któregoś z miast. To wyraz profesjonalizmu ze strony naszego partnera - DPD Polska. Cieszę się, że proces logistyczny został powierzony jednej z wiodących firm kurierskich. 

Fakt, że jesteśmy partnerem logistycznym Grand Press Photo już drugi raz z rzędu to wyraz zaufania i wiary w skuteczność naszych działań. Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać tak prestiżowe wydarzenie przyczyniając się jednocześnie do krzewienia kultury - mówi Aneta Gasparska, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy DPD Polska.

O DPD:
Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowychi zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych.

DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. DPD jest zarządzane przez CEO – Arnolda Schroven. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów). 

źródło: DPD

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »