| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Transport > Platforma dla branży transportu chłodniczego

Platforma dla branży transportu chłodniczego

Przedsiębiorcy działający w branży transportu chłodniczego mogą dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów wykorzystując nowoczesne platformy internetowe.

Branża przewozu towarów w temperaturach kontrolowanych rozwija się w ostatnim czasie dynamicznie dzięki udogodnieniom na polu rozwiązań informatycznych. Jednym z takich udogodnień jest platforma SmartFrigo, z której korzysta już blisko 900 przewoźników i ponad 400 załadowców. Liczba użytkowników z dnia na dzień wzrasta, co wpływa na wzrost ofert doraźnych i długoterminowych.

SmartFrigo łączy w sobie sprawdzone elementy giełdy transportowej i platformy przetargowej. Integruje w ten sposób podmioty działające na rynku transportowym, a także optymalizuje segment transportu chłodniczego. Zamieszczenie oferty trwa zaledwie kilka sekund. Następnie pojawia się ona w czasie rzeczywistym na pulpicie korzystającego z oprogramowania użytkownika.

Przedsiębiorcy transportowi i pracownicy firm logistycznych nie muszą nawet specjalnie wyszukiwać szczegółowych informacji. Wystarczy, że wcześniej zaznaczą swoje preferencje za sprawą specjalnego filtru, a system sam będzie powiadamiał użytkowników o pasujących do ich oczekiwań propozycjach.

Informacje o nowych ofertach na bieżąco docierają do przewoźników i załadowców, co usprawnia proces decyzyjny i upłynnia cyrkulację usług w branży, która poprawia wyniki wbrew kryzysowi. Działania promocyjne twórców SmartFrigo dodatkowo stymulują wzrost ofert dostępnych dzięki użytkowaniu platformy.

Wspomina o tym Rafał Skalski, kierownik Działu Obsługi Klienta SmartFrigo. – Nie ustajemy w podejmowaniu wszelkiego rodzaju przedsięwzięć z kręgu aktywnego marketingu, mających na celu pozyskiwanie zaufanych i renomowanych firm załadowczych, które będą w nowym roku oferować naszym rodzimym przewoźnikom zarówno intratne kontrakty długoterminowe w drodze przetargów, jak i atrakcyjne zlecenia doraźne w ramach rynku spot.

Źródło: smartfrigo.com

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Olga Rzycka

Coach, trener, psycholog

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »