REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsaw Motorcycle Show 2018 - relacja z targów motocyklowych w Nadarzynie

Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk

REKLAMA

REKLAMA

W miniony weekend w halach Ptak Expo w podwarszawskim Nadarzynie odbyły się targi motocyklowe Warsaw Motorcycle Show 2018. Postanowiliśmy się udać na miejsce i zobaczyć na własne oczy najnowsze jednoślady.
Hostessy na Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk

Łukasz Kuźmiuk

Tegoroczne targi motocyklowe Warsaw Motorcycle Show 2018 obfitowały w liczne nowości i niespodzianki. Każdy z wystawców chciał zaprezentować wszystkie swoje maszyny oraz skupić uwagę odwiedzających na swoich najnowszych maszynach. Pojawiło się sporo marek, które dopiero zaczynają swoją przygodę z polskim rynkiem. Mowa o m.in. indyjskiej marce Bajaj, brytyjskim, ekskluzywnym Nortonie lub włoskiej firmie FB Mondial, która stawia na jednoślady z silnikami o pojemności 125 cm³. Ponadto, swoje stoiska przygotowały takie marki, jak m.in. Benelli, Aprilia, Moto Guzzi, Indian i KTM, które chcą w większym niż dotychczas stopniu zaistnieć na naszym rynku. Wymienieni producenci chcą ogryźć dla siebie kawałek naszego rynku motocyklowego - i dobrze, bowiem różnorodność zazwyczaj jest pożądana. Nie mogło także zabraknąć marek, które na stałe zadomowiły się już w Polsce. Swoje maszyny prezentowali m.in. Kymco, SYM, Romet, Junak, Zipp i Keeway, czyli firmy zajmujące się sprzedażą dość tanich jednośladów, na które może pozwolić sobie przeciętny Kowalski.

REKLAMA

Zobacz też: Obszerna galeria zdjęć z Warsaw Motorcycle Show 2018

Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk

Łukasz Kuźmiuk

Nie mogło oczywiście zabraknąć większych graczy. BMW prawdopodobnie miało największe stoisko, na którym prezentowało m.in. różne wersje modelu K1600, FS-y , GS-y, R Nine T w różnych wariantach, a specjalne miejsce zajęło HP4 Race. Suzuki pokazało swoich przedstawicieli klasy 125, model SV650 w wersji X, stylizowany na cafe racera, oraz rodzinę DL. Kawasaki chwaliło się m.in. Ninją 400 i H2, a także Z900RS. Yamaha przywiozła ze sobą chyba większość maszyn ze swojej gamy, jednak oczy większości odwiedzających były skupione w głównej mierze na nietypowym, bo trójkołowym modelu Niken. Co ciekawe, zabrakło Hondy oraz Ducati. Harley-Davidson pochwalił się swoimi nowymi i odświeżonymi maszynami, w tym m.in. Fat Boyem, Fat Bobem, Street Bobem oraz nowym Sport Glidem. Obok producenta z Milwaukee rozłożył się Indian, który coraz śmielej poczyna sobie na rynku i zyskuje kolejnych klientów. Triumph przedstawił m.in. nowe warianty Tigera oraz bobbera Bonneville, natomiast Husqvarna przywiozła do Ptak Expo Vitpilena 701 i Svartpilena 401, czyli maszyny zbudowane z myślą jeździe po utwardzonych drogach. Oczywiście to tylko część z pojazdów, które można było zobaczyć na Warsaw Motorcycle Show 2018. Nie brakowało również quadów, pojazdów typu UTV, zabytkowych motocykli, skuterów oraz części i akcesoriów do jednośladów.

Zobacz też: Hostessy na Warsaw Motorcycle Show 2018

Wszystko wskazuje na to, że złote czasy motocyklizmu w Polsce wciąż są jeszcze przed nami. Kolejne marki wkraczają do naszego kraju - i bardzo dobrze, ponieważ w przypadku jednośladów różnorodność jest jak najbardziej wskazana. Coraz krótsze i cieplejsze zimy oraz wszechobecne korki na drogach zachęcają do przesiadki z auta na dwukołowe sprzęty. Kto wie, może niektórzy z Was też niebawem przesiądą się na "stalowe rumaki"?

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk

Łukasz Kuźmiuk

Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

Pożar samochodu elektrycznego. Co zrobić? Jak się zachować?

Pożar Luciad Air w Warszawie sprawił, że na tapet powrócił temat pożarów samochodów elektrycznych. Jak w razie pojawienia się ognia powinien zachować się kierujący pojazdem i inni użytkownicy drogi? Jak gasić ogniwa zawarte w baterii?

Jazda na rolkach i wrotkach a przepisy drogowe. Rolkarz to pieszy czy kierujący? Jakie ma obowiązki?

Sezon na rolki i wrotki startuje wraz z pierwszymi objawami wiosny. A to oznacza, że warto przypomnieć zasady poruszania się tymi "środkami transportu". Bo ich również dotyczą przepisy drogowe. Na jakie konkretnie zasady wskazują?

REKLAMA

To już pewne: samochód zarejestrujesz przez Internet, koniec z kolejką w urzędzie po tablice. Znamy termin

Samych tablic rejestracyjnych jeszcze z sieci nie ściągniemy – choć kto wie, może za jakiś czas będzie można je wydrukować techniką 3D albo zmienią się przepisy i auta dopuszczone do ruchu będą inaczej znakowane niż formie tablic – ale wkrótce formalności związane z rejestracją załatwimy sami przez Internet. Teraz to jest możliwe tylko jeśli upoważnimy do tego dealera w salonie – i to nie każdego.

Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

Drogowa kumulacja na Śląsku. Pijany kierowca z potrójnym zakazem prowadzenia i poszukiwany w jednym aucie

Myśleliście, że nic już was nie zdziwi? No to przeczytajcie tę historię. Policjanci z będzińskiej drogówki zatrzymali do kontroli drogowej Opla. Jak się okazało, jego kierowca był pijany. I miał potrójny zakaz prowadzenia. A to dopiero początek czarnej serii.

Jak sprawdzić kontrahenta w branży TSL?

Podstawą każdej współpracy biznesowej jest zaufanie. A nic tak nie wzmaga jego poziomu, jak... kontrola i wcześniejsze sprawdzenie kontrahenta. Jak zweryfikować partnerów z branży TSL? To ważne pytanie, aby nie dać się złapać w oszustwo "na zlecenie transportowe".

REKLAMA

Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

REKLAMA