| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Jednoślad > Motocykle > Kawasaki J- narazie tylko koncept

Kawasaki J- narazie tylko koncept

Kawasaki zaprezentowała nowy rodzaj pojazdu, łączący wysokie walory użytkowe ze sportowymi osiągami.

Podczas 43. wystawy Tokio Motor Show zaprezentowano szereg nowym motocykli, wśród których dostrzec można było szereg innowacyjnych pojazdów z kraju kwitnącej wiśni. Tegoroczne show odbyło się pod hasłem „ konkurencyjność i budowanie nowej przyszłości”. O rozmachu imprezy świadczyła liczba pokazanych pojazdów koncepcyjnych.

Kawasaki J

Jednym z najważniejszych punktów wystawy była prezentacja Kawasaki Heavy Industries ukierunkowana na ochronę środowiska oraz prezentacja kierunków średnio i długofalowego rozwoju w zakresie transportu osobistego i wydajności pojazdów. Duże zainteresowanie wzbudziła prezentacja koncepcyjnego pojazdu „J” jako dalekowzrocznego spojrzenia na przyszłość osobistego transportu miejskiego i podmiejskiego.

Jak podkreślił Pan Shigehiko Kiyama, prezes Kawasaki Heavy Industries Mororcykle & Engine Company, na uroczystości odsłonięcia „J”:

Zobacz też: Yamaha XVS1300 Custom - opis modelu

„Nowa projekt „J” jest atrakcyjną formą adaptacji platformy transportowej, która staje się wygodna i łatwa w obsłudze”. „J” to system transportowy przyszłości, który łatwo dostosowuje się do rodzaju podróży” - powiedział Pan Kiyama.

Od przemieszczania się w mieście, do pasjonującej sportowej jazdy, agresywna sportowa stylistyka, taka jak linia motocykli Kawasaki, to jedna z wyróżniających cech”.

Z uwagi na zaawansowane prace nad napędem, dla projekt „J” powinien wejść do seryjnej produkcji. Pan Kiyama, zwrócił uwagę na zaawansowaną technologię akumulatorów w szczególności GIGACELL ®

Wprowadzenie do produkcji prototypu „J” nie byłoby możliwe bez wykorzystania własnej technologii Kawasaki, dotyczącej zarządzania energią - baterii GIGACELL®. Jest to bateria niklowo-wodorowa o wysokiej pojemności, mogąca przechowywać duże ilości energii elektrycznej.

Zobacz też: BMW K 1600 GTL Exclusive

Korzystając z nowego źródła energii trzykołowy, elektryczny „J”, może zaoferować nowe rozwiązania w zakresie przemieszczania się w miastach, dostosowując się do potrzeb i wymagań użytkowników.

Tryb Comfort, przewidziany do przemieszczania się w aglomeracji miejskiej, oferuje wygodną, wyprostowaną pozycje kierowcy, a szeroko rozstawione dwa bliźniacze przednie koła gwarantują maksymalną stabilność.

W trybie Sport, „J” będzie bardziej dynamiczny, pozycja kierującego będzie sportowa, dzięki czemu maszyna stanie się opływowa, a wrażenia z jazdy będą podobne jak maszyną sportową.

W imieniu Kawasaki Motors Europe, na temat pojazdu koncepcyjnego wypowiedział się Dyrektor Zarządzający Pan Yasushi Kawakami, który chwalił logikę „J” i wizję bi- modalnej platformy transportowej.

„Jest to atrakcyjna wizja pojazdu, a różne technologie zastosowane są w trakcie rozwoju, więc Kawasaki Heavy Industries może pracować spokojnie zgodnie z wyznaczonym kierunkiem”.

Źródło: materiały prasowe Kawasaki Motor Poland

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Ewelina Stachowiak

Marketing Team Leader w firmie HR Tools

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »