| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Jednoślad > Motocykle > Yamaha XVS1300 Custom - opis modelu

Yamaha XVS1300 Custom - opis modelu

Yamaha przygotowała na rok 2014 motocykl niebywale nietuzinkowy. Niesztampowy kształt ramy, ogromne koła i specyficzna pozycja za ogromną kierownicą. A do tego ogromny widlasty silnik o pojemności 1,3 l.

Yamaha XVS1300 Custom: układ przeniesienia napędu

Wysoki moment obrotowy przekazywany jest na tylne koło za pośrednictwem 5-stopniowej skrzyni biegów oraz paska zębatego. Jego największymi zaletami jest trwałość, cicha i czysta praca, a także minimum koniecznej konserwacji. Dlatego też idealnie pasuje do charakteru i stylu Yamahy XVS1300 Custom.

Yamaha XVS1300 Custom: dane techniczne

  • chłodzony cieczą, 2-cylindrowy silnik w układzie V, z rozrządem SOHC , 60-stopniowym kątem rozwarcia cylindrów, o pojemności 1304 cm3
  • efektywny i wydajny wtrysk paliwa
  • cztery zawory na cylinder (zawory dolotowe o średnicy 36 mm, zawory wydechowe 32 mm)
  • kute korbowody oraz wykonane z ceramicznych kompozytów tuleje cylindrów dla większej trwałości
  • układ chłodzenia cieczą stylizowany na klasyczny układ chłodzenia powietrzem
  • stopień sprężania o wartości 9,5:1
  • układ wydechowy w systemie 2-w-2 z ukośnie ciętymi rurami o dużej średnicy
  • cichy i wydajny układ przeniesienia napędu za pomocą paska
  • wał korbowy z wysokiej jakości wałkami rozrządu
  • układ wyważający drgania silnika

Yamaha XVS1300 Custom: podwozie

Jedną z najbardziej uderzających cech nowego podwozia XVS1300 Custom jest duży kąt nachylenia główki ramy, z daleko wysuniętym przednim kołem, nadający wygląd klasycznego choppera. Do mocowania przedniego widelca użyto specjalnie zaprojektowanych półek z potrójnymi zaciskami. Zwiększono w ten sposób kąt nachylenia główki ramy do 40 stopni, dzięki czemu maszyna zyskała bardziej agresywny wygląd długiego i niskiego krążownika szos.

Yamaha XVS1300 Custom: prowadzenie

XVS1300 Custom, z racji dużego rozstawu osi i nisko położonego środka ciężkości, świetnie prowadzi się po długich, prostych drogach. Jednocześnie, dzięki starannie zaprojektowanym półkom z potrójnym mocowaniem widelca oraz geometrii ramy motocykl równie łatwo prowadzi się przy małych prędkościach, stając się w ten sposób bardziej uniwersalnym.

Yamaha XVS1300 Custom: siedzenie

Znakiem rozpoznawczym XVS1300 Custom jest nisko położona kanapa, która doskonale podkreśla styl motocykla. Znajduje się ona na wysokości zaledwie 670 mm, dzięki czemu każdy kierowca może czuć się pewnie i komfortowo również na postoju.

Yamaha XVS1300 Custom: pozycja za kierownicą

Wysoka, skierowana do tyłu kierownica, nisko położona kanapa oraz wysunięte do przodu podnóżki dają niezwykle wygodną, wręcz relaksacyjną pozycję za kierownicą. Wszystko po to, aby cieszyć się z wysokiego momentu, jaki oferuje jednostka napędowa, i czerpać maksymalną przyjemność z jazdy.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Golińska

aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »