Startupy podbijają rynki, czyli Made in Wrocław 2020

Wrocław nie zwalnia tempa, czyli Made in Wrocław 2020 / jkrzeszowski
2020 rok przyniósł ze sobą wyzwania, które zaskoczyły nas wszystkich. Mimo to, Wrocław nie zwalnia tempa! Działający tu przedsiębiorcy, naukowcy i innowatorzy stale rozwijają technologie, produkty i usługi, które podbijają światowe rynki. Okazją do ich poznania będą wirtualne targi oraz konferencja Made in Wrocław 2020. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Made in Wrocław 2020

W ramach bezpłatnych, wirtualnych targów Made in Wrocław, które odbędą się 22 października, nie wychodząc z domu czy biura, będzie można poznać firmy, wynalazki
i innowacje, które napędzają rozwój miasta. – Siłą Wrocławia są nasi mieszkańcy, nic więc dziwnego, że Wrocław to także miasto o gigantycznym potencjale kreatywnym - wrocławskie startupy podbijają międzynarodowe rynki, naukowcy realizują projekty, o których głośno jest na całym świecie. Z drugiej strony międzynarodowe korporacje widzą potencjał intelektualny naszego miasta i inwestują we Wrocławiu. Jestem dumny z tych osiągnięć i cieszę się, że w trakcie Made in Wrocław 2020 zobaczymy, nad czym właśnie teraz pracują młodzi kreatywni. Przecież to oni zmieniają świat na lepsze dla nas wszystkich
– komentuje Jacek Sutryk, Prezydent Wrocławia.

W ramach targów online będziemy mogli zajrzeć w niedostępne na co dzień miejsca. Za pomocą jednego kliknięcia przeniesiemy się do salonów, showroomów i pracowni firm specjalizujących się w dziedzinach, takich jak np. przemysł 4.0, IT, czy medtech. Bezpośrednie połączenia ze stoiskami targowymi firm i instytucji obecnych na Made in Wrocław, moderowany networking online oraz wirtualne spotkania 1:1 umożliwią uczestnikom targów bezpośrednie rozmowy z przedstawicielami wrocławskiego biznesu oraz lokalnymi startupami. Będzie to świetna okazja nie tylko do zainspirowania się ich działalnością, ale też rozmów o możliwościach współpracy, które oferują. Na odwiedzających targi czekają również konkursy z nagrodami.

Polecamy: Nowe technologie w pracy księgowych

Made in Wrocław 2020 - wyzwania dla firm

Wyzwaniom, przed którymi stoi dziś biznes poświęcona będzie 3-dniowa konferencja Made in Wrocław 2020. Będziemy rozmawiać o tym, jak radzić sobie z nimi tak, by nie tylko nie zwalniać tempa, ale i stale się rozwijać. Wśród zaproszonych gości są cenieni liderzy biznesu i naukowcy. Co ważne, w tym roku każdy z nas będzie mógł uczestniczyć w konferencji bezpłatnie. - Każdy dzień konferencji będzie poświęcony na merytoryczne dyskusje dotyczące jednego, kluczowego z punktu widzenia biznesu, tematu. Pierwszego dnia spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy pandemia koronawirusa może być postrzegana jako szansa, a nie tylko zagrożenie dla gospodarki. Drugi dzień poświęcimy potencjałowi przemysłu 4.0 i jego wpływie na lokalną gospodarkę. Ostatniego dnia Made in Wrocław 2020 będziemy z kolei rozmawiać o tym, czy ekologia i biznes mogą tworzyć synergiczne połączenie – opowiada Magdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

Spotkania on - line

Choć konferencja odbędzie się online, nie zabraknie na niej możliwości porozmawiania z panelistami i prelegentami, wśród których będą m.in. reprezentanci firm i organizacji takich jak 3M, Nokia, GlobalLogic, Whirlpool, JP Weber, Fanuc, ITCorner czy SoDA. – Możliwość wymiany spostrzeżeń i zadania pytań pogłębiających konferencyjną dyskusję sprawia, że każdy z uczestników wynosi z niej nie tylko inspirację, ale i konkretną, potrzebną mu wiedzę. Mimo tego, że Made in Wrocław 2020 odbędzie się w formule online, zadbaliśmy o to, by uczestnicy mogli wziąć aktywny udział w wydarzeniu! Każdy dzień konferencji zakończy się moderowanym networkingiem biznesowym – dodaje prezes ARAW.

Made in Wrocław odbędzie się między 20 a 22 października 2020 r. Konferencja potrwa trzy dni, a targi odbędą się ostatniego dnia - 22 października 2020 r. Udział w obu wydarzeniach jest bezpłatny,
a rejestracja jest możliwa na www.made-in-wroclaw.pl.

Wydarzenie organizowane jest przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Miasto Wrocław. Partnerami Merytorycznymi Made in Wrocław 2020 są 3M, FANUC Polska, Whirlpool Company Polska Sp. z o.o., GlobalLogic, ITCorner, SoDA oraz MPWiK Wrocław, a patronat strategiczny nad wydarzeniem objęło Hays Poland, CBRE, mBank private banking oraz firma doradcza JP Weber. Partnerami Made in Wrocław 2020 są Hala Stulecia, ZOO Wrocław, Aquapark Wrocław, SmartCity, Stadion Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, Port Lotniczy Wrocław. Patronaty honorowe: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, American Chamber of Commerce i Uniwersytet Wrocławski.

Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA  

Moja firma
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu
26 kwi 2024

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?
26 kwi 2024

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej
26 kwi 2024

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?
25 kwi 2024

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić
25 kwi 2024

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?
24 kwi 2024

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]
23 kwi 2024

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać
23 kwi 2024

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm
23 kwi 2024

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję
22 kwi 2024

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

pokaż więcej
Proszę czekać...