Weź udział w warsztatach zrównoważonego rozwoju dla MŚP. Trwają zapisy

Weź udział w warsztatach zrównoważonego rozwoju dla MŚP. Trwają zapisy
Uczestnicy spotkań poszerzą i uporządkują wiedzę na temat odpowiedzialnego biznesu, dowiedzą się, jak strategia CSR może stać się źródłem innowacji w firmie, a także otrzymają indywidualne wskazówki i przećwiczą praktyczne narzędzia do stosowania w biznesie na co dzień.

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) oraz partnerami regionalnymi przygotowało dla przedsiębiorców z sektora MŚP cykl bezpłatnych warsztatów dotyczących zrównoważonego rozwoju.

Polecamy: Nowe technologie w pracy księgowych\

Cel warsztatów

Pomysł na realizację warsztatów powstał w grupie roboczej do spraw innowacji na rzecz zrównoważonego rozwoju działającej przy Zespole do spraw Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw. Zespół i jego grupy robocze tworzą platformę współpracy administracji rządowej z partnerami reprezentującymi różne środowiska społeczno-gospodarcze. Celem ich działania jest wypracowanie praktycznych instrumentów wsparcia dla biznesu i innych organizacji w upowszechnianiu zasad odpowiedzialnego biznesu i transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju. Prace grupy roboczej, która przygotowała warsztaty, koordynuje Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. 

Terminy warsztatów

W tym roku warsztaty odbędą się w pięciu miastach:

  • 11 września w Gdańsku, Stadion Energa Gdańsk, ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1
  • 17 września w Krakowie, Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60 
  • 23 września w Łodzi, sala konferencyjna GPI FE, ul. Moniuszki 7/9 
  • 29 września w Szczecinie, Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Technopark Pomerania, ul. Cyfrowa 4 
  • 1 października w Zielonej Górze, Sala Kolumnowa Sejmiku Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7

Program warsztatów

Program warsztatów będzie dotyczył znaczenia innowacji dla zrównoważonego rozwoju i możliwości wykorzystania wsparcia na projekty innowacyjne ważne z punktu widzenia regionu, w którym będą odbywać się warsztaty.

Trwa rejestracja na każdy z pięciu warsztatów, a przedsiębiorcy zainteresowani pierwszym spotkaniem w Gdańsku mogą zgłaszać się do 8 września.

W organizację warsztatów zaangażowały się także podmioty z poszczególnych regionów: administracja samorządowa, organizacje branżowe i liderzy biznesowi. Taka współpraca pozwala na dotarcie z wiedzą i przykładami z sukcesem wdrożonych praktyk bezpośrednio do lokalnych przedsiębiorców. 

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej chce przeprowadzić warsztaty we wszystkich województwach w Polsce. W 2021 roku spotkania są planowane w kolejnych 11 regionach.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Moja firma
Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?
24 maja 2024

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia
24 maja 2024

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?
23 maja 2024

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0
23 maja 2024

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

Onboarding w hybrydowym modelu pracy
22 maja 2024

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat
22 maja 2024

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”
22 maja 2024

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców
21 maja 2024

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?
16 maja 2024

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

Firma prosi klienta o dane by spersonalizować ofertę, jak reaguje polski konsument
16 maja 2024

Firmy chcą wiedzieć coraz więcej o swoich klientach po to by łatwiej konkurować z innymi, dostarczając na rynek produkty lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb nabywców. Konsumenci z kolei są gotowi przekazać więcej danych o sobie, ale nie za darmo – wiedzą już, że takie dane to towar, który ma swoją cenę oczekują więc w zamian dla siebie korzyści. Jakich?

pokaż więcej
Proszę czekać...