Autorzy tej książki łączą klasyczne podejście do zarządzania oparte na czterech głównych działaniach (planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola) z nowoczesnymi koncepcjami zarządzania wiedzą, budowania relacji i odkrywaniem potrzeb klienta. Ich zdaniem, w obecnych czasach tylko taki sposób postępowania może przynieść sukces – klasyczne sposoby nie działają, ponieważ klienci chcą otrzymywać więcej niż dotychczas. Dobry jakościowo produkt po dobrej cenie już nie wystarczy.
Tytuł: Zarządzanie. Kanony i trendy
Autor: Mieczysław Morawski, Jerzy Niemczyk, Kazimierz Perechuda, Ewa Stańczyk-Hugiet
ISBN: 978-83-255-1723-6
Liczba stron: 248
Data wydania: 2010
Fragmenty poradnika:
- Czemu menedżer zawdzięcza swoją skuteczność?
- Na czym polega koordynowanie w zarządzaniu?
- Jakie jest 9 podstawowych warunków motywującej pracy?