Zakład pogrzebowy – reklama

Milewski Marcin
rozwiń więcej
Zakład pogrzebowy - reklama
Planujesz otworzyć zakład pogrzebowy? Dowiedz się w jaki sposób skutecznie reklamować usługi pogrzebowe.

Obecność branży pogrzebowej na rynku reklamy zmaga się od zawsze z zarzutami naruszania etyki. Dla przedsiębiorcy reklama to sposób na zaistnienie wśród potencjalnych klientów. W jaki sposób reklamować zakład pogrzebowy, aby działania marketingowe okazały się skuteczne, jednocześnie nie naruszając granicy wyznaczonej przez sytuację grona odbiorców?

Reklama w internecie

Najlepiej zacząć od reklamy internetowej, która gwałtownie zyskuje na popularności. Z sieci korzysta już prawie 60 proc. Polaków. Warto dotrzeć do grupy, która w niespodziewanych sytuacjach informacji szuka w Internecie.

Reklama internetowa może przybrać kilka form:

  1. Kampania linków sponsorowanych
  2. Reklama w serwisie internetowym o tematyce związanej z przedmiotem prowadzonej działalności
  3. Własna strona internetowa firmy

Kampania linków sponsorowanych polega na umieszczeniu płatnych linków do wskazanej strony internetowej na innych stronach (w tym również stronie wyszukiwarki). Reklama taka jest o tyle przyjazna przedsiębiorcy, że to od niego zależy ile środków planuje w danym okresie przeznaczyć na promocję.

Polecamy: Zakład pogrzebowy – pomysł na biznes

Lokalna gazeta

Nie można zapomnieć o tradycyjnej i nadal popularnej reklamie w prasie o zasięgu krajowym lub lokalnym. Przedsiębiorcy prowadzący zakłady pogrzebowe najczęściej promują swoje usługi na stronach towarzyszących nekrologom.

Szpital

Reklama zakładu pogrzebowego w szpitalu budzi kontrowersje. Warto jednak pamiętać, że nie musi przybierać agresywnej formy umieszczania wizytówek na poduszkach pacjentów. W praktyce można porozumieć się z dyrektorem i poprosić o pozwolenie na umieszczenie subtelnych ogłoszeń.

Polecamy: Od karawanu odliczysz pełny VAT

Kościół,  cmentarz i dom opieki

Czyli miejsca, w których można reklamowa usługi pogrzebowe dzięki prostym ogłoszeniom lub plakatom. Tak jak w przypadku szpitala, należy pamiętać o tym, aby reklama nie miała charakteru agresywnego.

Ty i pracownik

Grupa osób, która będzie zainteresowana skorzystaniem z usług pogrzebowych często poszukuje odpowiedzi na pytania związane z urlopem okolicznościowym  z powodu śmierci bliskiej osoby, zasiłkiem pogrzebowym i zasadami spełniania innych formalności. Bądź ekspertem i pomagaj klientom. Budowanie zaufania i dobrych relacji z klientem to najlepsza forma reklamy.

Moja firma
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu
26 kwi 2024

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?
26 kwi 2024

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej
26 kwi 2024

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?
25 kwi 2024

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić
25 kwi 2024

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?
24 kwi 2024

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]
23 kwi 2024

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać
23 kwi 2024

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm
23 kwi 2024

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję
22 kwi 2024

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

pokaż więcej
Proszę czekać...