Yasumi


Yasumi
ul. Kopernika 13
62-800 Kalisz
www.yasumi.eu, e-mail: biuro@yasumi.eu
tel/fax 062 501 92 54

Franczyza Yasumi należy do branży związanej z urodą i prezentami

Osoba do kontaktu:
Artur Kołecki - Dyrektor Handlowy Yasumi

¥ASUMI to piękno, relaks i harmonia, w zgodzie z tą filozofią, firma nasza wprowadza na polski rynek i promuje nowoczesny technologicznie sprzęt do: gabinetów medycyny estetycznej, gabinetów chirurgii plastycznej, salonów kosmetycznych, gabinetów odnowy biologicznej, obiektów SPA i gabinetów rehabilitacyjnych. Oferujemy wysokiej klasy sprzęt specjalistyczny do pielęgnacji twarzy i ciała, nowatorskie programy zabiegowe, szkolenia i pełen zakres doradczy. Zapraszamy potencjalnych inwestorów, by zapoznali się z koncepcją Yasumi Instytut Zdrowia i Urody i poszerzyli grono partnerskich gabinetów Yasumi, które otwierane są w całej Polsce.

Doświadczenie

Zdobyte doświadczenie w kosmetologii, medycynie estetycznej, odnowie biologicznej i rehabilitacji wynika z naszego działania. Ponad 6 lat temu uruchomiliśmy własną placówkę jako Studio Urody Yasumi w Kaliszu. Dziś to już najnowocześniejszy Instytut Zdrowia i Urody w regionie wyposażony w innowacyjne technologie, które stanowią także naszą ofertę handlową. Efektem tych działań jest wyjście na szeroki rynek z propozycją wybranych urządzeń, dobranych odpowiednio preparatów
i kosmetyków oraz co najważniejsze konkretnych rozwiązań i koncepcji zabiegowych. Jesteśmy bardzo wiarygodni bowiem sami doświadczamy to co później możemy oferować naszym klientom.

Zależy nam na tym by oferta wprowadzana u naszego klienta, który będzie decydować się na przystąpienie do grypy Yasumi była rentowna.

Dlatego inwestor taki musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tysięcy zł w programie Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, który jest najpełniejszą propozycją. Studia Partnerskie mogą zaczynać od kwoty w granicach 50-70 tyś złotych. Lokal (własny lub dzierżawa) w zależności od wybranego programu powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku Instytutu Zdrowia i Urody oraz co najmniej 2 jako studio Partnerskie.

Powierzchnie lokalowe to dla większego projektu około 120-150 m² dla mniejszego wystarczy 60 m².

Warunki współpracy

Przed przystąpieniem do działań, spotykamy się z przyszłym inwestorem i omawiamy warunki współpracy. Na co może liczyć z naszej strony i czego oczekujemy od niego w zamian. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki omawiana jest inwestycja i szczegółowo dobieramy ofertę. Po akceptacji przystępujemy do formalizowania działań i spisujemy umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim gabinet zostanie uruchomiony nasz parter jest już w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów swojego gabinetu, bowiem przechodzi wszelkie konieczne szkolenia i jest ukierunkowany merytorycznie do jego prowadzenia. Przez cały czas inwestor jest z nami w ścisłym kontakcie zarówno przed otwarciem jaki i po uruchomieniu gabinetu i w zależności od jego potrzeb może liczyć bezpłatnie na naszą pomoc. 

Co bardzo ważne dla Partnera to fakt, że nie ponosi on żadnych opłat bieżących. Jedyną opłatą wstępną jest rezerwacja sprzętu i lokalizacji. Zwykle stanowi to 10% wartości ogólnej na jaką opiewa wyłoniona wspólnie z inwestorem oferta. Kwota ta następnie jest już odliczona przy finalizowaniu transakcji. Fundusz marketingowy tzw. incydentalny jest ustalany na bieżąco z naszymi partnerami. Jeśli zachodzi taka konieczność informujemy partnera o pomyśle np. wspólnej reklamy w piśmie „kobiecym” i przy jego akceptacji przystępujemy do działań. Dotychczas nie wnosiliśmy opłat stałych bowiem macierz Yasumi, brała te koszty na siebie. Jeśli powstaną konieczności pobierania uargumentowanych wpłat stałych, będą uzgadniane z Partnerami. Postaramy się, by kwota ta nie przekraczała 500 zł miesięcznie,

Szacowany okres zwrotu z inwestycji

Papier przyjmie wszystko i kalkulacje na nim są mniej lub bardziej przyjazne. Ale uczciwie podchodząc do tego musimy zdawać sobie sprawę, że ten sektor, tego rodzaju usługa niesie ze sobą wiele wrażliwych czynników, które gwarantują taki a nie inny zwrot inwestycji.
Zatem bardzo ważne jest zaangażowanie właściciela, odpowiednio dobrana kadra, dobra lokalizacja, umiejętne działania marketingowe lokalne, odpowiednio dobrane usługi do warunków danego obszaru i poglądu typu socjologicznego danego miasta, dzielnicy itp. 

Jeśli wszystkie te warunki są spełnione wówczas inwestycja powinna się zwrócić w okresie 12-18 miesięcy. Ale nie wykluczone są i szybsze zwroty. 

Swoim partnerom zapewniamy stworzenie najkorzystniejszej oferty w tym m.in.: 

• Przekazanie całej bezcennej wiedzy know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia Yasumi.
• Pomoc w realizacji planów architektonicznych, remontów, przebudowy itp.
• Odpowiednią aranżację i wystrój obiektu.
• Dobór najlepszego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi
• Bezpłatne przeszkolenie personelu od strony technicznej i marketingowej
• Udostępnienie narzędzi marketingowych i PR
• Stałą bezpłatną pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera
• Udany start i łatwiejszą drogę realizacyjną

Rynek kosmetyczny jest co raz bardziej dojrzały. Wiele się zmieniło zarówno w mentalności samych klientów gabinetów jak i ich właścicieli. Wynika to z wiedzy jaka znajduje się po obu stronach. Klient oczekuje skutecznych zabiegów i terapii, właściciel zaś potrzebuje efektywnych „narzędzi” by zaspokoić jego potrzeby. Perspektywa zatem jest dość klarowna. Przyszli inwestorzy oraz obecni właściciele gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej muszą wkomponowywać innowacyjne technologie, najnowsze osiągnięcia z dziedziny kosmetologii i medycyny estetycznej, by skutecznie działać na tym rynku usług. Dlatego firma Yasumi rozwija się wraz z rozwojem rynkowym i potrzebami konsumentów.

Moja firma
OECD: Polska gospodarka zaczyna się powoli ożywiać. Inflacja będzie stopniowo zwalniać
02 maja 2024

Najnowsza prognoza makroekonomiczna OECD zawiera ocenę globalnej sytuacji gospodarczej oraz szczegółowy opis sytuacji gospodarczej państw członkowskich OECD, w tym Polski.

System kaucyjny do zmiany. Jest nowy projekt
30 kwi 2024

Ministerstwo Klimatu i Środowiska przygotowało projekt nowelizacji ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. Odnosi się on do funkcjonowania systemu kaucyjnego. Zgodnie z nim kaucja będzie pobierana w całym łańcuchu dystrybucji. Co jeszcze ma się zmienić?

Rewizja KPO przyjęta przez rząd. Co z podatkiem od aut spalinowych?
30 kwi 2024

Rewizja Krajowego Planu Odbudowy (KPO) została przyjęta przez Radę Ministrów - poinformowała na platformie X minister funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz.

Nie tylko majówka. W maju będą jeszcze dwa dni ustawowo wolne od pracy. Kiedy?
30 kwi 2024

Dni wolne w maju. Ci, którym nie udało się zorganizować pięcio- czy nawet dziewięciodniowego długiego weekendu, mogą jeszcze spróbować w innym terminie w tym miesiącu. Kiedy jeszcze wypadają dni ustawowo wolne od pracy w najbliższym czasie? 

Sztuczna inteligencja w branży hotelarskiej. Sprawdza się czy nie?
30 kwi 2024

Jak nowe technologie mogą wpłynąć na branżę hotelarską? Czy w codziennym funkcjonowaniu obiektów hotelowych zastąpią człowieka? Odpowiadają przedstawiciele hoteli z różnych stron Polski, o różnych profilach działalności, należących do Grupy J.W. Construction.

Jak zarządzać budżetem biznesu online, gdy wzrastają koszty?
30 kwi 2024

Biznes e-commerce jest pełen wyzwań, bo wymaga zarządzania na wielu płaszczyznach. Jak zachować ciągłość finansową, gdy operator zmienia warunki współpracy? 

Mikroprzedsiębiorcy poszli po kredyty, ale banki udzieliły ich mniej, niż rok temu
30 kwi 2024

Według informacji przekazanych przez Biuro Informacji Kredytowej, w marcu br. banki udzieliły mikroprzedsiębiorcom o 4,5 proc. mniej kredytów, a ich wartość była niższa o 3,3 proc. w porównaniu do marca 2023 r.

Dane GUS na temat handlu hurtowego i nowych zamówień w przemyśle. Poniżej oczekiwań ekspertów
29 kwi 2024

Z danych GUS na temat handlu hurtowego i nowych zamówień w przemyśle w marcu br. wynika m.in., że typowy dla tego okresu wzrost sprzedaży hurtowej w ujęciu miesięcznym osiąga niższą, od notowanej w tym okresie w ubiegłych latach, dynamikę. Statystyki pokazują również kontynuację trwającego już od lutego 2023 roku okresu ujemnej dynamiki sprzedaży hurtowej w ujęciu rocznym. Marcowe dane na temat nowych zamówień w przemyśle, pokazujące znaczny spadek w stosunku do ubiegłego roku, są kolejnym powodem do niepokoju po ogłoszonych wcześniej przez GUS, rozczarowujących wynikach produkcji przemysłowej (spadek o 6,0% r/r w marcu b.r).

Niższy ZUS będzie sprzyjał decyzjom o otwarciu JDG?
29 kwi 2024

W 2023 r. powstało 302 tys. nowych firm jednoosobowych, a 177 tys. odwiesiło swoją działalność. Jednocześnie z rejestrów wykreślono ich aż 196,5 tys. Czy mniejsze koszty prowadzenia działalności gospodarczej spowodują, że będzie ich otwierać się więcej? 

Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu
26 kwi 2024

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

pokaż więcej
Proszę czekać...